Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou zelf naar de Mediamarkt gaan, en een Xbox pack met Halo 3 kopen, krijg je GTA IV Gratis.

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Is de 'Red Ring Of Death' nog steeds aanwezig bij de Xbox 360?

Zoals al door ASPHALT werd gezegd, is de kans er inderdaad nog. Deze kans is tegenwoordig echter wel een stuk kleiner, en daarnaast krijg je nu drie jaar garantie, in plaats van slechts één jaar.

In vergelijking met vroeger scheelt beiden dus een stuk, waardoor je je eigenlijk niet veel zorgen meer hoeft te maken.

Geplaatst:

Allemaal bedankt heren, nu moet ik nog juist de knoop doorhakken... :puh: en het zal nog een moeilijke zijn ook. Bovendien wil ik GTA IV special Edition, want ik ben een totale echte fan. Dit mag dus niet onbreken aan mijn collectie. Ik denk dat het de goedkoopste versie gaat worden. Het is zoal duur genoeg vind ik zelf. En demo's enzo downloaden begin ik niet mee. Als een HD dan toch nog noodzakelijk word, kan ik er nog altijd eentje gaan halen. ;) Maar bedankt heren voor de nuttige info. ;)

Geplaatst:

Keep in mind, ik weet niet of het hier al gezegd is maar de oudere games voor de Xbox werken alleen met een bepaalde update. Voor die update heb je een HDD nodig....

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Keep in mind, ik weet niet of het hier al gezegd is maar de oudere games voor de Xbox werken alleen met een bepaalde update. Voor die update heb je een HDD nodig....

Volgens mij zit die update standaard op de nieuwe Xbox 360's. (dacht ik :7 )

Geplaatst:

Ik ga alleen de GTA Trilogy kopen hoor op Xbox. Meer niet. ;)Werken die standaard met de nieuwe Xbox?

Geplaatst:

Ik ga alleen de GTA Trilogy kopen hoor op Xbox. Meer niet. ;)Werken die standaard met de nieuwe Xbox?

Helaas, ik lees zojuist dit:

Original Xbox game support requires a hard disk drive (HDD) accessory on your Xbox 360 console.

Dus voor oude xbox games te spelen moet je wel een HDD hebben... :$

Geplaatst:

Helaas, ik lees zojuist dit:

Original Xbox game support requires a hard disk drive (HDD) accessory on your Xbox 360 console.

Dus voor oude xbox games te spelen moet je wel een HDD hebben... :$

Nouja dan koop ik die gewoon later, ookal komt het me duurder uit dan... :puh: Ik ga eerst een Xbox360 Arcade kopen dan een GTA IV special Edition en dan een HD, en daarna de GTA Trilogy...

Conclusie:

Rond 16 augustus moet ik alles hebben. :puh:

Geplaatst:

Mag ik in dit topic ook nog even wat vragen.

Wat is HDD ?

Wat houdt de GTA Trilogy in ? Welke GTA's dan ^_^

En kan ik ook Muziek van mijn Portable Device naar mijn Hardeschijf kopieren ? Zonee, kan dit wel op een andere manier ?

Bij voorbaat dank

.Whoop.

Geplaatst:
Mag ik in dit topic ook nog even wat vragen.

Wat is HDD ?

Wat houdt de GTA Trilogy in ? Welke GTA's dan ^_^

En kan ik ook Muziek van mijn Portable Device naar mijn Hardeschijf kopieren ? Zonee, kan dit wel op een andere manier ?

Bij voorbaat dank

.Whoop.

HDD is Hard Disk Drive, je harde schijf dus. De GTA Trilogy bevat(zoals de naam doet vermoeden) 3 GTA's: San Andreas, Vice City en GTA 3. En je kan je Portable Device aansluiten op je Xbox (als het een USB aansluiting heeft), en de muziek ervan afspelen. Kopiëren weet ik niet, maar ik veronderstel dat dit wel kan.

Geplaatst:

De Xbox 360 heb ik vandaag gekocht. Het is de normale versie geworden van 269 euro. Ik heb er 2 games bij gekregen en een erbij gekocht. De Xbox doet het prima, maar als je er lichtjes moet schut zit er gelijk iets kleins los of iets dat beweegt. Ook als mijn xbox opstart maakt hij een paar seconden een luider geluid dan dat hij normaal draait, is dit normaal?

Mathias

Geplaatst:
De Xbox 360 heb ik vandaag gekocht. Het is de normale versie geworden van 269 euro. Ik heb er 2 games bij gekregen en een erbij gekocht. De Xbox doet het prima, maar als je er lichtjes moet schut zit er gelijk iets kleins los of iets dat beweegt. Ook als mijn xbox opstart maakt hij een paar seconden een luider geluid dan dat hij normaal draait, is dit normaal?

Mathias

Het is dan ook niet bedoeling dat je ermee gaat schudden ;) En over dat geluid, ik veronderstel dat dat normaal is. Vermits de meeste problemen gefixt zijn, moet je je niet ongerust maken.

Geplaatst: (bewerkt)

Oke alles is wel prachtig van beeld, zelfs op mijn kleine TV. Maar ik wil graag mijn Xbox360 aansluiten op de video ingang van mijn Grafische kaart, met de HD stekkers opzich is dat mogelijk want ik heb zo'n kabeltje:

(Dat met groen, blauw, rood).

sapphire850xt-bundle.jpg

Maar hoe krijg ik nu beeld op mijn PC scherm? :7

Bewerkt: door Matiscus
Geplaatst:

Dit had ik inderdaad al opgemerkt dat ik zo'n kabeltje zal moeten hebben. Even over andere problemen. :puh:

Xbox verbinden met het internet:

Ik krijg altijd failed als hij een IP adres zoekt. Alles is nogthans aangesloten zoals het hoort... Weet iemand wat ik nu moet doen? Want ik heb geen idee...

Kan je je systeemtaal in het nederlands zetten? Want op school vertellen ze dit rond dat dit gaat. Maar Nederlands/Dutch staat niet in de lijst bij mijn talen... Klopt dit?

En de laatste vraag... Zijn er systeem updates beschikbaar voor Xbox 360?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...