ikt Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Maar over de 360: Ja. Alleen met een PAL teken op het hoesje kun je een spel dan spelen. Fout, ik en een vriend gingen in de Intertoys kijken en we zagen DIT spel staan met NTSC op het hoesje. Wij dus naar de verkoper en hij zei dat hij het spel zelf getest had omdat het hem ook opviel. Het werkte gewoon. Misschien zat er gewoon een PAL spel in het doosje, we zullen er nooit achter komen... waar kan je eigelijk zien waneer je live afloopt ?? Geen idee, volgens mij kan je dat nergens vinden. Je merkt het vanzelf maar zijn alle europeese xbox360 games PAL? zoals je ze in nederland koopt? De games die ze in de winkels verkopen in de E.U. zijn allemaal PAL aangezien je het anders niet op je 360 af kan spelen. Je kunt de DVD met tools extracten en dan aan professionals de checksum geven. Misschien weten zij of het een PAL/NTSC is. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 heeft iemand het ook dat als je je xbox aanzet dat je dan afgemeld bent van live? Reageren
Hannes82 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 heeft iemand het ook dat als je je xbox aanzet dat je dan afgemeld bent van live? Idd heb ik de laatste tijd ook. Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik wil graag een xbox 360 kopen. Kunnen jullie eerlijk voor mij de voor-en-nadelen eerlijk op een rijtje zetten? MaG, Cabby Reageren
ViceAgent Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Ik wil graag een xbox 360 kopen.Kunnen jullie eerlijk voor mij de voor-en-nadelen eerlijk op een rijtje zetten? MaG, Cabby Het is natuurlijk subjectief, maar dit zijn de voor- en nadelen voor mij: Voordelen: Je hoeft de hardware in principe niet te upgraden. Goedkoper dan een PS3 / Game PC. Veel goede spellen komen als eerste op de x-box uit. Je kan in bed, of zittende in je luie stoel, gamen. Nadelen: Je moet betalen voor multiplayer (x-box live gold). Besturing niet altijd handig, maar je went er op den duur wel aan. Geen blu-ray, de PS3 wel. Het is een goede koop en je zal er veel plezier aan beleven. De PS3 en de PC hebben weer hun andere positieve kanten. Het zijn alle drie goede systemen om op te gamen. Je moet je alleen laten leiden door je eigen voorkeuren. Bewerkt: 18 januari 2009 door ViceAgent Reageren
ikt Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Voordelen: Je hoeft de hardware in principe niet te upgraden. Goedkoper dan een PS3 / Game PC. Veel goede spellen komen als eerste op de x-box uit. Je kan in bed, of zittende in je luie stoel, gamen. XBox Live (indien gold) is geweldig. Nadelen: Je moet betalen voor multiplayer (x-box live gold). Besturing niet altijd handig, maar je went er op den duur wel aan. Geen blu-ray, de PS3 wel. Geen browser Besturing @ 360 is beter dan PS3 vind ik. Blu-Ray merk je niet veel van bij games. Bewerkte lijst. :V Bewerkt: 18 januari 2009 door ikt Reageren
the_dan Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 je kan nog weinig doen met je mannetjes je xboxwii maarrreeh hoe zie je hoeveel xboxlive dagen je nog hebt Reageren
Dvt Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Voordelen: Je hoeft de hardware in principe niet te upgraden. Goedkoper dan een PS3 / Game PC. Veel goede spellen komen als eerste op de x-box uit. Je kan in bed, of zittende in je luie stoel, gamen. XBox Live (indien gold) is geweldig. Nadelen: Je moet betalen voor multiplayer (x-box live gold). Besturing niet altijd handig, maar je went er op den duur wel aan. Geen blu-ray, de PS3 wel. Geen browser Besturing @ 360 is beter dan PS3 vind ik. Blu-Ray merk je niet veel van bij games. Bewerkte lijst. :V Nee klopt, en het lijkt er zelfs op dat de DVD's nog steeds sneller laden (kijk maar naar GTA IV). Maar toch kan er wel meer op. En dat zien we al bij Red Alert 3. Bewerkt: 18 januari 2009 door Dvt Reageren
Hannes82 Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Phoe... Achter de schermen kijken hoe ze een game maken. Leuk om te zien, maar verwacht wel wat meer van een schijfje die nogal wat meer content kan hebben. Van een kijkje achter de schermen wordt ik niet heet. Daarom ben ik ook voor de Xbox gegaan. PS3 hartstikke mooi apparaat, maar je betaalt dik voor die Bluray geval terwijl je het toch niet gebruikt. Als je van Bluray wil genieten moet je een maatje biosscherm hebben om het verschil te zien. Bewerkt: 18 januari 2009 door Hannes82 Reageren
BaasB Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Phoe... Achter de schermen kijken hoe ze een game maken.Leuk om te zien, maar verwacht wel wat meer van een schijfje die nogal wat meer content kan hebben. Van een kijkje achter de schermen wordt ik niet heet. Daarom ben ik ook voor de Xbox gegaan. PS3 hartstikke mooi apparaat, maar je betaalt dik voor die Bluray geval terwijl je het toch niet gebruikt. Als je van Bluray wil genieten moet je een maatje biosscherm hebben om het verschil te zien. Grappenmaker, 't gaat om de resolutie van het scherm, niet om de grootte. Een Full HD scherm op bioscoop formaat geeft echt geen mooier beeld dan mijn Full HD schermpie van 24''. Al heeft zo'n scherm natuurlijk wel andere voordelen, zoals dat je van verder af goed kunt kijken, en vaak de kijkhoeken ook beter zijn. Maar voor de rest maakt de grootte echt geen zak uit voor de kwaliteit, het gaat om de resolutie. Bewerkt: 18 januari 2009 door BaasB Reageren
ikt Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Phoe... Achter de schermen kijken hoe ze een game maken.Leuk om te zien, maar verwacht wel wat meer van een schijfje die nogal wat meer content kan hebben. Van een kijkje achter de schermen wordt ik niet heet. Daarom ben ik ook voor de Xbox gegaan. PS3 hartstikke mooi apparaat, maar je betaalt dik voor die Bluray geval terwijl je het toch niet gebruikt. Als je van Bluray wil genieten moet je een maatje biosscherm hebben om het verschil te zien. Grappenmaker, 't gaat om de resolutie van het scherm, niet om de grootte. Een Full HD scherm op bioscoop formaat geeft echt geen mooier beeld dan mijn Full HD schermpie van 24''. Al heeft zo'n scherm natuurlijk wel andere voordelen, zoals dat je van verder af goed kunt kijken, en vaak de kijkhoeken ook beter zijn. Maar voor de rest maakt de grootte echt geen zak uit voor de kwaliteit, het gaat om de resolutie. Compressiemethodes. Een MKV van anderhalf uur van 1080p kan 3GB zijn, terwijl een DVD van 2 uur in MPEG2 formaat gewoon 4GB is. Reageren
BaasB Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Compressiemethodes. Een MKV van anderhalf uur van 1080p kan 3GB zijn, terwijl een DVD van 2 uur in MPEG2 formaat gewoon 4GB is. Dat speelt natuurlijk ook mee, maar het ging me nu even niet om de codecs van de filmbestanden maar om de opmerking dat je een heel groot scherm nodig hebt om het verschil te kunnen zien. Reageren
lexus123 Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 je kan nog weinig doen met je mannetjes je xboxwii Oftewel, de nieuwe WiiBOX360!! En ja, er is weer nieuwe kledij hoor! - 3 (!) Nieuwe shirts - Een nieuwe, afschuwelijke broek - En een pak voor als je ergens in zuid Duitsland, beieren woont Reageren
ikt Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Wat als R* en MS nou zouden samenwerken voor een GTA-IV speler dat je Wii360 poppetje is? Bijvoorbeeld in Online. Zou vet lijken. Schattig mannetje met roze kleren met een badass AK-47. :'D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.