Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Wat als R* en MS nou zouden samenwerken voor een GTA-IV speler dat je Wii360 poppetje is? :D Bijvoorbeeld in Online. Zou vet lijken. ^_^ Schattig mannetje met roze kleren met een badass AK-47. :'D

Zou behoorlijk 'owned' zijn :tu:

Wat ik zou willen voor je mannetje als extra kleding:

Per game die je hebt krijg je een ander kleding stuk.

- Forza 1 = Race helm

- Halo 3 = Halo Mark IV helm

- Farcry 2 = Kapot gescheurde kleding

- Star Wars: The Force Unleased = Lichtzwaard

Dit zou pas 'da bomb' zijn :D (en nu maar hopen dat MS dit leest :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

je kan nog weinig doen met je mannetjes :puh: je xboxwii ;)

Oftewel, de nieuwe WiiBOX360!!

En ja, er is weer nieuwe kledij hoor!

- 3 (!) Nieuwe shirts

- Een nieuwe, afschuwelijke broek

- En een pak voor als je ergens in zuid Duitsland, beieren woont :D

Je hoeft het niet elke keer te zeggen, want sinds kort komt er om de twee weken nieuwe kleding. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

je kan nog weinig doen met je mannetjes :puh: je xboxwii ;)

Oftewel, de nieuwe WiiBOX360!!

En ja, er is weer nieuwe kledij hoor!

- 3 (!) Nieuwe shirts

- Een nieuwe, afschuwelijke broek

- En een pak voor als je ergens in zuid Duitsland, beieren woont :D

Je hoeft het niet elke keer te zeggen, want sinds kort komt er om de twee weken nieuwe kleding. ;)

Ik vond het zelf ook knap irritant worden om telkens zoiets te zeggen. Doe het vanaf nu niet meer. LUI!

Link to comment
Delen op andere websites

hoe weet je dan of er nieuwe kleren zijn?

Ga naar Dashboard -> Spotlight -> en rechts staat er dan of er nieuwe kleding is. Je kan ook om de week even naar Dashboard -> My Xbox -> dan je profiel -> Customize Avatar om te kijken voor nieuw spul. Nieuwe kleding word aangegeven met een oranje sterretje.

Link to comment
Delen op andere websites

er komen nieuwe archievments voor Gow2

Een paar nieuwe (multiplayer) achievements zullen worden toegevoegd aan de game. De achievements hebben alleen betrekking op de multriplayer mappen van de Flashback en Combustible DLC and zullen pas te halen zijn na de patch te hebben gedownload. De achievements zullen in totaal 175 extra punten opleveren.

Dit zijn de achievements:

Skeletons in your Closet (20G) - Complete waves 1 through 10 on all Flashback Map Pack maps in Horde (any difficulty)

More Mystery, Less History (15G) - Win a multiplayer match on each of the 5 Flashback Map Pack maps (any mode except Wingman)

Bound by a Shared Past (15G) - Win a Wingman match on each of the 5 Flashback Map Pack maps

Trial by, and on, Fire (20G) - Survive first 10 Horde waves on Combustible Map Pack maps as a team

The Roof! The Roof! The Roof... (15G) - Win a multiplayer match on each of the 3 Combustible Map Pack maps (any mode except Wingman)

Forged in the Fire (15G) - Win a Wingman match on each of the 3 Combustible Map Pack maps

Annex: Now With Execution Rules (75G) - Win an Annex match on each Flashback and Combustible Map Pack map (public matches only)

BRON:Gamevillage

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de laatste logs en UPS.com is mijn 360 al vanaf 26 Januari verzonden! :)

Ben daar net uit verveling maar naar gaan zoeken, en als het goed is komt het morgen aan. En daarna ook nog eens Prince of Persia en Forza 2 LE binnenkrijgen. Word flink wat gamen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de laatste logs en UPS.com is mijn 360 al vanaf 26 Januari verzonden! :)

Ben daar net uit verveling maar naar gaan zoeken, en als het goed is komt het morgen aan. En daarna ook nog eens Prince of Persia en Forza 2 LE binnenkrijgen. Word flink wat gamen :dans:

Prince of Persia is een van de meest verwachte games van 2008 maar er was zoveel van verwacht dat het niet alles waar kon maken. Forza 2 heb ik ook en is geweldig! Ik ben nu 2 maanden bezig en ben pas op 90%+. Lange speelduur en je krijgt een paar extra auto's bij de Limited Edition (heb ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Wisten jullie dat er een Limited Edition 1600 MS points kaart is voor The Lost and Damned?

Je kunt hem hier kopen: Play.com - Xbox Live 1600 Points Card - Limited Edition GTA IV: The Lost & Damned Design

Hij kost €18.49 en je hebt geen verzendkosten (!). Verzending naar NL duurd 7-10 dagen. ;)

8826017x.jpg

Toch wel leuk, zo'n collector's edition 1600 MS points kaart. :)

En je hebt gelijk het precieze aantal MS points voor L&C. Ik denk wel dat ik hem ga kopen! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...