Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Forza 2 LE binnen. Eerste indruk is lelijke hoesje ( :clown: ) maar wel mooi dat er bonus auto's bij zitten :)

Maar helaas kan ik niet spelen, Xbox is er nog steeds niet... :duh:

Hoesje vind ik zo slecht nog niet. Een Nissan 350Z geloof ik...

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nee, gewoon een saaie, grijze hoesje waarop staat ''Forza MotorSport 2''. Maargoed 't gaat hier niet om de hoesje, off course :clown:

Geplaatst:
Nee, gewoon een saaie, grijze hoesje waarop staat ''Forza MotorSport 2''. Maargoed 't gaat hier niet om de hoesje, off course :clown:

Heb je dan niet die enorme box erom heen gekregen met het boekje?

Geplaatst:

Nee, zat geen box bij. Gewoon een hoesje van normaal formaat, alleen dan is het gewoon een grijze hoesje, waarbij in het midden staat ''Forza Motorsport 2''. Niet zoals andere LE Editions, helaas :-(

Maar zullen we weer ontopic gaan? :)

Want dit is tenslotte niet het Forza Motorsport topic ;)

Geplaatst:
Nee, zat geen box bij. Gewoon een hoesje van normaal formaat, alleen dan is het gewoon een grijze hoesje, waarbij in het midden staat ''Forza Motorsport 2''. Niet zoals andere LE Editions, helaas :-(

Maar zullen we weer ontopic gaan? :)

Want dit is tenslotte niet het Forza Motorsport topic ;)

Jammer dat je het vette boekje niet hebt :(

Geplaatst:

Toen ik mijn Xbox opstartte vanmiddag moest ik een update installeren. Maar ik heb geen flauw idee wat dit gedaan heeft of wat dit verholpen heeft, weten jullie het?

Geplaatst:

Sommige mensen hadden problemen met het geluid, dat bijvoorbeeld soms het geluid wegviel. Dit was met name zo bij mensen die HDMI gebruikten.

En voor de rest is er eigenlijk helemaal niks / weinig opgelost. Ik heb althans niks gemerkt. ;)

Geplaatst:

Als ik een DIVX DVD in mijn XBox doe dan geeft hij hem aan als "Mixed Media Disk" en speelt hij niet. Is daar iets aan te doen? Of kan dat gewoon niet?

Geplaatst:

Heb je het over een gebrande DVD? Dat speelt het inderdaad niet af, nee. Je zult het gewoon met een USB Stick moeten doen of streamen via je PC. :)

Geplaatst:
Heb je het over een gebrande DVD? Dat speelt het inderdaad niet af, nee. Je zult het gewoon met een USB Stick moeten doen of streamen via je PC. :)

Ik kan wel gebrande DVD's en CD's afspelen op de X-Box, natuurlijk geen spel maar een film kan wel ^_^

Geplaatst:
Als ik een DIVX DVD in mijn XBox doe dan geeft hij hem aan als "Mixed Media Disk" en speelt hij niet. Is daar iets aan te doen? Of kan dat gewoon niet?

Naar Video library gaan 0_0

Geplaatst:

hey

weet iemand waarom windows media player en windows media center mijn xbox niet vind?

terwijl ze op het zelfde netwerk staan.

Geplaatst:

Gister kwamen de welbekende RROD bij mijn xbox tevoorschijn.

Ik was natuurlijk hartstikke boos want het was net vakantie en ik wou gaan gamen met een vriend van mij.

Ik gezocht op internet en alle stekkers er uit gehaald en er weer op nieuw ingedaan maar het hielp niets.

Dus ik naar mijn vader gaan en die haalt zo eventjes mijn xbox 360 uit elkaar en er zat echt MEGA veel stof in gewoon ongelovelijk. Dus eerst al het stof eruit gehaald en hij deed het nog steeds niet. Half uurtje laten staan en weer inelkaar gezet en hij doet het nu weer als van ouds :)! Dan zie je maar dat hij niet altijd gerepareerd hoeft te worden ^_^

Geplaatst:

... dan 'portable device' aanklikken en de .avi files afspelen :D

hey

weet iemand waarom windows media player en windows media center mijn xbox niet vind?

Voor Windows Media Center op je Xbox moet je computer minimaal Windows Vista met Service Pack 456.932 hebben.

Geplaatst:

... dan 'portable device' aanklikken en de .avi files afspelen :D

hey

Voor Windows Media Center op je Xbox moet je computer minimaal Windows Vista met Service Pack 456.932 hebben.

moet hij echt Windows vista hebben? want mijn laptop heeft Xp met media center.

Als je op music klikt bij de xbox dan moet hij je computer zoeken en in Windows media player media delen aanzetten en je xbox selecteren maar ik kan daar niks aanpassen.

weet iemand het?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...