ikt Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Geen idee hoe het zit, maar hier werkt WIndows 7 wel goed @ xbox Reageren
Dvt Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Als ik een DIVX DVD in mijn XBox doe dan geeft hij hem aan als "Mixed Media Disk" en speelt hij niet. Is daar iets aan te doen? Of kan dat gewoon niet? Naar Video library gaan ... dan 'portable device' aanklikken en de .avi files afspelen hey weet iemand waarom windows media player en windows media center mijn xbox niet vind? terwijl ze op het zelfde netwerk staan. Voor Windows Media Center op je Xbox moet je computer minimaal Windows Vista met Service Pack 456.932 hebben. moet hij echt Windows vista hebben? want mijn laptop heeft Xp met media center. Als je op music klikt bij de xbox dan moet hij je computer zoeken en in Windows media player media delen aanzetten en je xbox selecteren maar ik kan daar niks aanpassen. weet iemand het? Is niet waar, het werkt gewoon onder XP... Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 16 februari 2009 Rapport Geplaatst: 16 februari 2009 (bewerkt) kijk i het Coputer Totaal van maart 2009 staat een workshop over media delen met de 360 en ook een stukje van hoe je media deelt via windows media player 11 naar de xbox dus ik volg de stapjes en dan moest je naar mediabibliotheek gaan en dan naar media delen en dat moest je aanvinken en op ok klikken maar bij mij vind hij de xbox niet terwijl ze op het zelfde netwerk zitten. Probleem opgelost ik had de poorten niet open die nodig waren. Bewerkt: 16 februari 2009 door Honkbal95[NL] Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Als je DlC koopt en download op 1 account kun je het dan blijven downloaden op dat ene account? Reageren
Dvt Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 Als je DlC koopt en download op 1 account kun je het dan blijven downloaden op dat ene account? Ja dat kan. Je kunt tot maximaal 10 keer opnieuw downloaden wat je gekocht hebt. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 17 februari 2009 Rapport Geplaatst: 17 februari 2009 ligt xbox live plat door het downloaden van TLAD? Ik kan geneens inloggen op de site Reageren
FerryN Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Woot Woot, mijn !3! Xbox 360'ers : Bovenste die open ligt werkt als ie zin heeft, idem aan de onderste, en de middelste werkt totaal niet . Nu staan ze dubbel? ik vind eht wel gescheten . Bewerkt: 20 februari 2009 door FerryN Reageren
Dvt Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Woot Woot, mijn !3! Xbox 360'ers : Bovenste die open ligt werkt als ie zin heeft, idem aan de onderste, en de middelste werkt totaal niet . Nu staan ze dubbel? ik vind eht wel gescheten . Hehe lachen. Maar wat moeten wij daarmee? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Woot Woot, mijn !3! Xbox 360'ers : Bovenste die open ligt werkt als ie zin heeft, idem aan de onderste, en de middelste werkt totaal niet . Nu staan ze dubbel? ik vind eht wel gescheten . Lol, onderste heeft RROD? Reageren
FerryN Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 Woot Woot, mijn !3! Xbox 360'ers : Bovenste die open ligt werkt als ie zin heeft, idem aan de onderste, en de middelste werkt totaal niet . Nu staan ze dubbel? ik vind eht wel gescheten . Hehe lachen. Maar wat moeten wij daarmee? Bekijken natuurlijk en jaloers op me RROD zijn die jullie lekker niet hebben . Woot Woot, mijn !3! Xbox 360'ers : Bovenste die open ligt werkt als ie zin heeft, idem aan de onderste, en de middelste werkt totaal niet . Nu staan ze dubbel? ik vind eht wel gescheten . Lol, onderste heeft RROD? Jep, ik wou de tweede ook doen, maar ik heb geen tweede voeding, en ze hebben alle drie last van RROD gehad . Wel 5 keer zelfs . 1x brakke drive . Niet jaloers worden he . Reageren
ikt Geplaatst: 20 februari 2009 Rapport Geplaatst: 20 februari 2009 (bewerkt) Stuur mij er een, ik heb zin om er op een of andere manier Linux op te zetten En ik ben te lui om mijn goede enige xbox 359 te verneuken. Bewerkt: 20 februari 2009 door ikt Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 waarom als ik TLAD heb gedownload en op play now druk dat ik een melding krijg met you have to play the game where you downloaded the content for ofzo. Reageren
lexus123 Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Geplaatst: 21 februari 2009 Bekijken natuurlijk en jaloers op me RROD zijn die jullie lekker niet hebben . Je wilt niet weten hoe jaloers ik ben.... Heb je net als die gekke Amerikanen op YT je 360's ook al kapot geslagen met een honkbal knuppel? @ Honkbal: Ik denk dat die message genoeg zegt ¬¬ Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 ja um ik heb gta iv gewoon opgestart etc en mijn neef kreeg wel de melding van the loast and damned has been detected do you wanna play etc. terwijl dat ding gewoon op mijn hdd staat. Reageren
lexus123 Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) ja um ik heb gta iv gewoon opgestart etc en mijn neef kreeg wel de melding van the loast and damned has been detected do you wanna play etc. terwijl dat ding gewoon op mijn hdd staat. Kan ik uit deze, bijna onleesbare post opmaken dat het dus geen melding geeft? Je kan volgens DVT downloads tot 10× opnieuw downloaden met datzelfde account. Je kan het dus proberen te verwijderen en opnieuw te downloaden. Bewerkt: 22 februari 2009 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.