Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even een vraagje zijn er hier mensen die een xbox 360 hebben op een 50 Hz televisie? Want het schijnt dat sommige games dan niet werken?

Volgens mij moet je je 360 instellen op 'PAL-60' en dan werken gewoon de games die je in de winkel koopt. Ik had eerst een super kleine, oude TV maar daar werkte alles op. Dus ik begrijp al zowiezo niet wat die 10Hz voor verschil maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje zijn er hier mensen die een xbox 360 hebben op een 50 Hz televisie? Want het schijnt dat sommige games dan niet werken?

Volgens mij moet je je 360 instellen op 'PAL-60' en dan werken gewoon de games die je in de winkel koopt. Ik had eerst een super kleine, oude TV maar daar werkte alles op. Dus ik begrijp al zowiezo niet wat die 10Hz voor verschil maken.

Oke thnx ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje zijn er hier mensen die een xbox 360 hebben op een 50 Hz televisie? Want het schijnt dat sommige games dan niet werken?

Dit klopt, ik heb een televisie die zowel 50 a 60hz ondersteunt, maar bij 60hz heb ik soort breedbeeld-beeld( :bonk: ) maar als je tv dat ook ondersteunt hoef je verder geen zorgen te maken, je kan voor 50hz spellen je x360 op 50hz te instellen, en mocht het spel het niet ondersteunen, heel simpel op 60hz zetten en dan kan je het alsnog spelen.

Het is of je tv beide hz's ondersteunt, zo ja, hoef je nergens zorgen om te maken.

Bekijken natuurlijk en jaloers op me RROD zijn die jullie lekker niet hebben :D.

Je wilt niet weten hoe jaloers ik ben.... :D Heb je net als die gekke Amerikanen op YT je 360's ook al kapot geslagen met een honkbal knuppel?

Nee, dit heb ik nog niet gedaan, maar als er een niet te fixen is, is er een kans dat zoiets wel gebeurd, en misschien dat ik hem de maas inflikker, maar dit moet ik nog even over nadenken :puh:.

Klote, was vergeten dat ik al een berichtje had gepost :$.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Even een vraagje zijn er hier mensen die een xbox 360 hebben op een 50 Hz televisie? Want het schijnt dat sommige games dan niet werken?

Dit klopt, ik heb een televisie die zowel 50 a 60hz ondersteunt, maar bij 60hz heb ik soort breedbeeld-beeld( :bonk: ) maar als je tv dat ook ondersteunt hoef je verder geen zorgen te maken, je kan voor 50hz spellen je x360 op 50hz te instellen, en mocht het spel het niet ondersteunen, heel simpel op 60hz zetten en dan kan je het alsnog spelen.

Het is of je tv beide hz's ondersteunt, zo ja, hoef je nergens zorgen om te maken.

Die van mij ondersteund alleen 50 Hz, tenminste er staat verder niks anders erover op ^^ .

Bewerkt: door .NightFlower
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik zit hier nu thuis met een kapotte Fifa 09 ?

Wat moet ik doen de krassen zijn vrijwel zeker veroorzaakt door de Xbox moet ik hem naar EA sturen kost 5 eurootjes en dan sturen ze nieuwe of naar Microsoft

wat voor een cd speler heb je ?

xboxdvdssmall2%20copy%20copy.jpg

De laatste maakt geen krassen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel hier effe een vraag anders moet ik weer een nieuw topic openen.

Mijn broertje heeft Midnight club La.Kan ik hem op me hardeschijf zetten en dat hij hem dan nog gewoon kan gebruiken via de dvd of zit er een soort beveiliging op?Alvast bedankt ^_^

EDIT:heb hem op de xbox.

Bewerkt: door danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Spellen kopieeren naar de HDD zorgt ervoor dat je snellere laadtijden krijgt, je zal het spel alsnog in de Console moeten doen, en je kan hem gewoon daarna nog gebruiken hoor ;)

Bewerkt: door RustyRustler89
Link to comment
Delen op andere websites

Loopt dat nieuwe dashboard bij jullie ook zo lang voordat hij iets opent.

Het duurt soms echt lang eer dat hij de games weergeeft van vrienden, of je een de "download" knop ziet van een demo ed

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Loopt dat nieuwe dashboard bij jullie ook zo lang voordat hij iets opent.

Het duurt soms echt lang eer dat hij de games weergeeft van vrienden, of je een de "download" knop ziet van een demo ed

Ja dat vind ik nou ook. Echt irritant. Maar ik heb gehoord dat je er niet zoveel aan kunt doen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...