Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Media Center! :D Nu kan ik lekker internetten op de bank. Maar weet iemand hoe ik die foutmeldingen van scripts in IE blokkeer? In media Center staan geen opties van alles negeren. :|

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

ooh oke, ik dacht dat ik ooit eens gelezen had dat dat kon met dat mediacenter ^_^

Oh ja dan kan het wel. Maar ik dacht: "Dat hou ik maar voor me, want hij weet toch niet dat je daarvoor Media Center nodig hebt en hoe het werkt."

Maar dan zal ik het toch maar even uitleggen:

  1. Je download en installeert op de computer waar Media Center op staat MCE Browser.
  2. Dan ga je naar je Xbox en connect je met die PC.
  3. Vanuit je Xbox start je Media Center op en gaat naar Online Media > programma's » Browser.
  4. En dan browsen maar! :) Enige nadeel is dat je geen muis hebt (scrollen doe je per link) en niet alle flash dingen werken.

EnterURL.JPG

*Oh en BTW je kan wat vertraging hebben bij de menu's in Media Center.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
waar kan je eigelijk zien waneer je live afloopt :puh:??

Je krijgt een mailtje een maand van te voren van microsoft die zegt dat je het of moet laten verlopen of verlengen, verlengen doe je door op die dag voor dat het verloopt een nieuwe redeem code in te voeren. Als je een creditcard gebruikt dan gebeurd dit vaak automatisch.

Een andere manier is door op www.xbox.com in te loggen, dit doe met je windows live passport, dit is vaak het zelfde als je msn of hotmail account, en naar je account settings te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...