Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Ik heb een router van Belkin, maar wat word dan ongv. een richtprijs. Ik had even op google gezocht, maar als ik onder het kopje "Belkin gaming adapter" zoek krijg ik web pagina's met Belkin routers.

KLIK?

EDIT:

EN DUUR.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo te zien gaat het iets te duur kosten....

Dan word het toch een kabeltje leggen van je router (of modem) naar je Xbox360 of langer sparen :7

Makkelijker gezegd dan gedaan, als ik een internet kabel op mijn kamer wil moet ik eerst beneden de vloer openbreken. Dan een paar gaten boren en nog wat van die dingen doen. En aangezien wij alles net netjes thuis hebben zal mijn vader er niet blij mij zijn. Overigens is geld geen probleem, al wil ik er gewoon niet te veel aan uit geven omdat ik al een PS3 en zo heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n Belkin heb ik ook, zo wou ik mijn PS3 draadloos geven, maar dat kut ding laat om de zoveel seconde de verbinding wegvallen voor 1 milliseconde(had een ontvangst van gemiddeld 95 a 98%), dat gaf dus een klotezooi omdat ik dan telkens uitgelogt werd, volgens mij staat dat ding hartstikke verkeerd ingestelt, maar ik kan hem niet instellen omdat we alleen de laptop draadloos hebben, en ook die is nu niet hier :N .

Iig, mijn Belkin lijkt er heel veel op, weet niet of dat de 'gamers edition' is.

Trouwens, hoe heeft je pc internet?

Je kan dan toch een kabel in je internet poort duwen en een netwerkbrug creeëren?

Maar volgens mij krijg je dan op je X360 een Nat type 2 verbinding terwijl je eigenlijk Type 3 moest hebben, dacht ik.

Of andersom, weet ik veel.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n Belkin heb ik ook, zo wou ik mijn PS3 draadloos geven, maar dat kut ding laat om de zoveel seconde de verbinding wegvallen voor 1 milliseconde(had een ontvangst van gemiddeld 95 a 98%), dat gaf dus een klotezooi omdat ik dan telkens uitgelogt werd, volgens mij staat dat ding hartstikke verkeerd ingestelt, maar ik kan hem niet instellen omdat we alleen de laptop draadloos hebben, en ook die is nu niet hier :N .

Iig, mijn Belkin lijkt er heel veel op, weet niet of dat de 'gamers edition' is.

Trouwens, hoe heeft je pc internet?

Je kan dan toch een kabel in je internet poort duwen en een netwerkbrug creeëren?

Maar volgens mij krijg je dan op je X360 een Nat type 2 verbinding terwijl je eigenlijk Type 3 moest hebben, dacht ik.

Of andersom, weet ik veel.

Ik heb mijn laptop en PS3 draadloos en hoef niet te klagen qua snelheid. :)
Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien gaat het iets te duur kosten....

Dan word het toch een kabeltje leggen van je router (of modem) naar je Xbox360 of langer sparen :7

Makkelijker gezegd dan gedaan, als ik een internet kabel op mijn kamer wil moet ik eerst beneden de vloer openbreken. Dan een paar gaten boren en nog wat van die dingen doen. En aangezien wij alles net netjes thuis hebben zal mijn vader er niet blij mij zijn. Overigens is geld geen probleem, al wil ik er gewoon niet te veel aan uit geven omdat ik al een PS3 en zo heb.

Rot hè, ouders ;) Dat heb ik ook. Ons internet vliegt er om de haverklap uit dus ik kwam met het voorstel om draad internet te nemen. Fout voorstel.

@FerryN:

Als je een draadje van je Modem naar je Xbox360 laat gaan heb je geen NAT. Dat is alleen met routers.

Link to comment
Delen op andere websites

@FerryN:

Als je een draadje van je Modem naar je Xbox360 laat gaan heb je geen NAT. Dat is alleen met routers.

Ja, kan wel, heb niet zo verstand van Nat types etc.

Ik gebruik nu zelf me PC als router voor me ps3(me pc heeft 2 internet poorten) en dan krijg ik juist de NAT die ik niet nodig heb.

Weten jullie toevallig of ik met me ps3 die router kan instellen? anders dadelijk in dat PS3 topic vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

@FerryN:

Als je een draadje van je Modem naar je Xbox360 laat gaan heb je geen NAT. Dat is alleen met routers.

Ja, kan wel, heb niet zo verstand van Nat types etc.

Ik gebruik nu zelf me PC als router voor me ps3(me pc heeft 2 internet poorten) en dan krijg ik juist de NAT die ik niet nodig heb.

Weten jullie toevallig of ik met me ps3 die router kan instellen? anders dadelijk in dat PS3 topic vragen.

Op Portforwart.com is een hele lijst met routers. Kies jouw router uit en er verschijnt nog een lijst. Daar ergens staat hoe je de PS3 moet portforwarten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik ga een Xbox 360 Arcade kopen. Hoe duur denken jullie dat ie ongeveer moet zijn? Gewoon met 1 controller, 256 MB sticky, en de xbox zelf. Dus geen spelletjes.

>>> Door Ikkes: Topics samengevoegd, past prima in het grote Xbox 360 topic ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben naar de stad geweest en heb gekeken naar Arcade. Ik zag er een van €150 met 5 spellen. Maar daar zit zo''n 256 MB sticky bij. Ik denk dat ik beter Pro kan nemen, daar zit 60 GB Harddisk bij. Maar die is €220 met 2 spellen. Valt eigenlijk best mee.

@ hierboven: Bedankt. :)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben naar de stad geweest en heb gekeken naar Arcade. Ik zag er een van €150 met 5 spellen. Maar daar zit zo''n 256 MB sticky bij. Ik denk dat ik beter Pro kan nemen, daar zit 60 GB Harddisk bij. Maar die is €220 met 2 spellen. Valt eigenlijk best mee.

@ hierboven: Bedankt. :)

Als ik jou was zou ik minimaal voor de Pro of de Elite gaan. Die 265MB memorystick heb je zo vol en je kunt ook geen extra content downloaden van Marketplace omdat daar te weinig ruimte voor is. Je kunt tegenwoordig games op je Xbox360 installeren (hoeft niet persé). Als je games installeerd heb je een kleinere kans op krassen op je disk en het speelt haast geruisloos (als je games niet installeerd lijkt het alsof er een 747 opstijgt) maar een spel is toch wel gouw 6GB. Als je dus meerdere spellen wilt installeren en content voor je games wilt downloaden zou ik dus voor de 120GB versie gaan. Ik heb laatst een 120GB schijf aangeschaft (ik had er 1 van 20GB) en ik ben er zeer tevreden mee.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een Xbox 360 Arcade kopen. Hoe duur denken jullie dat ie ongeveer moet zijn? Gewoon met 1 controller, 256 MB sticky, en de xbox zelf. Dus geen spelletjes.

>>> Door Ikkes: Topics samengevoegd, past prima in het grote Xbox 360 topic ;) <<<

@lexus123: Ja idd.

NickOwnage, koop GEEN Arcade. Dat zuuuuuigt. Heeft geen Hard Drive en je krijgt er XBL Arcade spellen bij die na een tijdje spelen niet meer leuk zijn.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik zag het. Ik ga denk ik voor de Pro met 60 GB Harddisk, maar de nieuwere XBOXen hadden toch ook een Safe-mode op schijflaadjes? Een extra stofje waardoor ze minder snel stuk gaan.

@ Bedankt allemaal.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...