Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Ja, ik zag het. Ik ga denk ik voor de Pro met 60 GB Harddisk, maar de nieuwere XBOXen hadden toch ook een Safe-mode op schijflaadjes? Een extra stofje waardoor ze minder snel stuk gaan.

@ Bedankt allemaal.

?? Nee... Weet niet waar je het over hebt. Eén van de dingen die het minste kans heeft om stuk te gaan is juist de DVD lade (als je die tenminste bedoeld), dus ik snap niet wat je bedoeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, die bedoel ik er was daar toch een soft gedeelte aangebracht waardoor schijfjes minder snel stuk gaan?

Dat is al een hele tijd geleden gebeurt. Er zijn, omdat er disks kapot gingen doordat de spellen tegen de lens aankwamen, rubberen strips ergens in de DVD lade gemaakt waardoor dit niet meer gebeurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, die bedoel ik er was daar toch een soft gedeelte aangebracht waardoor schijfjes minder snel stuk gaan?

Dat is al een hele tijd geleden gebeurt. Er zijn, omdat er disks kapot gingen doordat de spellen tegen de lens aankwamen, rubberen strips ergens in de DVD lade gemaakt waardoor dit niet meer gebeurt.

Eigenlijk horen die standaard te zitten, maarja ze zitten er nu... ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Maar het punt is juist.

1. Ik mag hem niet via Internet.

2. Ik heb het geld er nog niet voor.

3. En wat voor spellen zijn dat dan?

1. Is in de winkel

2. Job

3. Google it zou ik zeggen. Maar in ierder geval weet ik te zeggen Burnout Paradise: Ultimate Box.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ok, beter.

2. Ik wil niet werken voor mijn geld. ;D Ik ben nog te jong daarvoor. :D

3. Ok, maar ik denk dat ik 1 koop bij Bart Smit, €220, met Lego indiana Jones en Trivial Pursuit. :D Andere spellen kan ik overnemen van een vriend,

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet werken voor mijn geld. ;D Ik ben nog te jong daarvoor. :D

Niet werken voor je geld!? Ik weet niet of het wel de goede kant opgaat met jou in de toekomst. En aan je profiel te zien ben je 13 en dus oud genoeg voor een folderwijk. Dat leverde mij zo'n €80 per maand op ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het. Maar ik krijg €3 per week zonder ook maar iets te doen, dus een folderwijk is voor mij teveel. Ik ga later bij de Technische Recherche. Oftewel, Forensisch Onderzoek a.k.a CSI

@ Ik heb vanmiddag een Xbox 360 Pro gekocht. Ik heb een goede deal gesloten met mijn pa. :D

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het. Maar ik krijg €3 per week zonder ook maar iets te doen, dus een folderwijk is voor mij teveel. Ik ga later bij de Technische Recherche. Oftewel, Forensisch Onderzoek a.k.a CSI

@ Ik heb vanmiddag een Xbox 360 Pro gekocht. Ik heb een goede deal gesloten met mijn pa. :D

Ik word later programmeur, ik heb nu het profiel NT met informatica, natuurkunde, scheikunde en Wiskunde B, maar ik heb ook een baantje als krantenbezorger. Wat je nu doet heeft niets te maken met wat je later wordt, maar met wat je in je portemonee wilt zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het. Maar ik krijg €3 per week zonder ook maar iets te doen, dus een folderwijk is voor mij teveel. Ik ga later bij de Technische Recherche. Oftewel, Forensisch Onderzoek a.k.a CSI

@ Ik heb vanmiddag een Xbox 360 Pro gekocht. Ik heb een goede deal gesloten met mijn pa. :D

Cool! :tu: Ook al online of niet? Dat is juist het leukste van de Xbox :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...