Jump to content

Het grote Xbox 360 topic

RTS

Recommended Posts

Ik weet het. Maar ik krijg €3 per week zonder ook maar iets te doen, dus een folderwijk is voor mij teveel. Ik ga later bij de Technische Recherche. Oftewel, Forensisch Onderzoek a.k.a CSI

@ Ik heb vanmiddag een Xbox 360 Pro gekocht. Ik heb een goede deal gesloten met mijn pa. :D

Cool! :tu: Ook al online of niet? Dat is juist het leukste van de Xbox :7

Ik heb gewoon Silver Account. Ik wil wel online mar voor Burnout Paradise ben ik te jong staat daar!? :D

Delen op andere websites

• Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• lexus123

102

• NickOwnage

65

• TekaLoca

63

• Dvt

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waarom koop je een Xbox als je niet online wilt? Dat is juist het grootste voordeel aan de 360, anders had je ook wel een PS3 kunnen kopen. Je mist echt veel als je niet online gaat. Bovendien zijn er genoeg games om te kopen, als voor Multiplayer gaat kun je beter een Cal Of Duty gane kopen. Terwijl als je meer voor SP gaat, dan kun je beter Saints row kopen..

Bewerkt: door Fiegel5
Delen op andere websites

Waarom koop je een Xbox als je niet online wilt? Dat is juist het grootste voordeel aan de 360, anders had je ook wel een PS3 kunnen kopen. Je mist echt veel als je niet online gaat. Bovendien zijn er genoeg games om te kopen, als voor Multiplayer gaat kun je beter een Cal Of Duty gane kopen. Terwijl als je meer voor SP gaat, dan kun je beter Saints row kopen..

Dat heeft ie nooit gezegt ¬¬

@ Nick: Je hebt bij het maken van je gamertag een email adres ingevult, via dat email adres word je leeftijd gecheckt. Als je te jong bent voor een game (dit geld alleen voor suckass EA spellen) mag je niet online. Ik zou als ik jou was snel een nieuw account aanmaken met een email adres dat MINIMAAL 18 is anders zit je zonder online functie van EA spellen. Ik zou het snel doen want anders heb je al veel achievements unlockt en wil je dat account niet opgeven omdat je al veel Gamerscore hebt.

Delen op andere websites

Je eerste maand GOld online is gratis, dus speel maar eerst inderdaad SP uit en ga dan MP spelen ;)

Op Xbox profiel: NickOwnage

Xbox Silver Account

Je Gold dinges kun je op een of andere manier activeren door in de menuutjes te zoeken, maar met de nieuwe dashboard weet ik niet meer waar die zit. Vroegâh, zat die in de marketplace tab.

Delen op andere websites

Ik weet ook niet. Ach maarja. Wat moet je ermee? :D

Met Gold kan je online gamen ¬¬ En om zo'n Redeem Code in te voeren: Guide knop (midden op je controller) -> Er komt een blauw scherm -> Tabblad ''Marketplace'' (helemaal links) -> Redeem Code ofzoiets ;)

Delen op andere websites

YEAH!!! Metal Gear Solid naar de 360! Jeeeuh! :dans:

En hebben jullie ook die camera controller gezien? GEWELDIG! Het werkt echt heel goed. Dat had ik niet verwacht. _O_

En Forza zag er focking goed uit! Het heeft nu... jawel: Een in-car camera! Dat is goed nieuws, en dat is ook echt iets dat ik miste in zo'n realistische game als Forza. :Y

Bewerkt: door Dvt
Delen op andere websites

En hebben jullie ook die camera controller gezien? GEWELDIG! Het werkt echt heel goed. Dat had ik niet verwacht. _O_

En Forza zag er focking goed uit! Het heeft nu... jawel: Een in-car camera! Dat is goed nieuws, en dat is ook echt iets dat ik miste in zo'n realistische game als Forza. :Y

He he, komen er nog meer camera standen voor Forza? zoals Hood cam? want die bumpercams waren best lomp, je kon de bocht niet goed zien enzo, dus was je verplicht om die camera's te pakken die achter de auto hingen.

Delen op andere websites

He he, komen er nog meer camera standen voor Forza? zoals Hood cam? want die bumpercams waren best lomp, je kon de bocht niet goed zien enzo, dus was je verplicht om die camera's te pakken die achter de auto hingen.

Geen idee. Dit was het enige overduidelijke aan camerastanden dat ik zag.

EDIT: There you have it: http://www.insidegamer.nl/xbox360/forzamot...t3/videos/10611

Bewerkt: door Dvt
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...