NickOwnage Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Mijn Premium Xdoos360 is aan het overlijden . Zal ik er een Elite voor terughalen? En maakt die ook minder herrie dan een Premium Xbox360? Premium? Is dat gewone Xbox360? Of Pro? Elite is echt goed. Alleen wat moet je met zoveel GB? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Dat is de xbox360 premium. Maar is het het waard om een Elite te kopen? Wat is er beter aan dan een Premium? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjoelie Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2009 Heb je nou nog garantie of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2009 (bewerkt) Als je gewoon nog garantie hebt, kan je gewoon MS bellen en ze halen je Xbox op. Je Xbox word dan gerepareerd. Als je garantie al verlopen is maakt dit MS ook geen hol uit. Tenzij de garantie eraf is door modden. Een Premium 360 word ook wel eens de ''gewone'' of de ''Pro'' genoemd. Het is de middenklasse Xbox (qua prijs). Vroeger had deze 20GB maar is nu alleen nog maar verkrijgbaar met 60GB. De Elite editie is niet stiller maar heeft meer geheugen (120GB). Ik heb zelf voor mijn ''gewone'' ( ) 360 een 120GB moeten aanschaffen. Het is gewoon heel chill als je meerdere games op je HDD wilt hebben en meerdere Arcade Games. De Elite editie is trouwens ook zwart met een zwarte controller en headset. Bewerkt: 8 juni 2009 door lexus123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 Ik heb nu een 20GB HDD en een zwarte controller(later bijgekocht). Maar is zal eens contact zoeken met MS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 Zou het niet mogelijk zijn om liedjes van je USB/iPod te rippen naar je harde schijf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 (bewerkt) Zou het niet mogelijk zijn om liedjes van je USB/iPod te rippen naar je harde schijf? Je kan wel CD's rippen naar je Xbox. Of gebruik dit: KLIK Bewerkt: 9 juni 2009 door lexus123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2009 Zou het niet mogelijk zijn om liedjes van je USB/iPod te rippen naar je harde schijf? Dat wil sowieso met USB stickje. Zet liedjes op de USB en je hebt links een vakje waar ze in kunnen, ik geloof dat het zo wel wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 Zou het niet mogelijk zijn om liedjes van je USB/iPod te rippen naar je harde schijf? Dat wil sowieso met USB stickje. Zet liedjes op de USB en je hebt links een vakje waar ze in kunnen, ik geloof dat het zo wel wil Ik weet niet wat voor een Xbox jij gekocht hebt hoor.... En welk vakje bedoel je dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 10 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2009 Zou het niet mogelijk zijn om liedjes van je USB/iPod te rippen naar je harde schijf? Dat wil sowieso met USB stickje. Zet liedjes op de USB en je hebt links een vakje waar ze in kunnen, ik geloof dat het zo wel wil Ik weet niet wat voor een Xbox jij gekocht hebt hoor.... En welk vakje bedoel je dan? Onder de statuslichtjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Ja, daar sluit je alles dat met een USB aangesloten kan worden op aan. Aan de achterkant boven de internet poort zit er ook 1. Maar nee, je kan niets van een USB stick / Externe Harddisk / iPod zetten op je Xbox360. Bewerkt: 11 juni 2009 door lexus123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2009 Zou het niet mogelijk zijn om liedjes van je USB/iPod te rippen naar je harde schijf? Dat wil sowieso met USB stickje. Zet liedjes op de USB en je hebt links een vakje waar ze in kunnen, ik geloof dat het zo wel wil Ik weet niet wat voor een Xbox jij gekocht hebt hoor.... En welk vakje bedoel je dan? Ja idd onder de statuslichtjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2009 (bewerkt) Mijn xbox zit nu ergens in Duitsland, klaar om te worden gefixed. Ik ben zeer tevreden over UPS/360 service. Ik was net klaar met inpakken toen de UPS langs mijn deur kwam. Bewerkt: 11 juni 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Mijn xbox zit nu ergens in Duitsland, klaar om te worden gefixed. Ik ben zeer tevreden over UPS/360 service. Ik was net klaar met inpakken toen de UPS langs mijn deur kwam. Goed, hè? MS loopt wel hard voor zijn gamende klantjes, dat moet je nu wel toegeven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Wat moet je eigenlijk betalen als MS erachter komt dat je X360 open is geweest? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.