Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Mijn Premium Xdoos360 is aan het overlijden :(. Zal ik er een Elite voor terughalen? En maakt die ook minder herrie dan een Premium Xbox360?

Premium? Is dat gewone Xbox360? Of Pro? Elite is echt goed. Alleen wat moet je met zoveel GB?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je gewoon nog garantie hebt, kan je gewoon MS bellen en ze halen je Xbox op. Je Xbox word dan gerepareerd. Als je garantie al verlopen is maakt dit MS ook geen hol uit. Tenzij de garantie eraf is door modden.

Een Premium 360 word ook wel eens de ''gewone'' of de ''Pro'' genoemd. Het is de middenklasse Xbox (qua prijs). Vroeger had deze 20GB maar is nu alleen nog maar verkrijgbaar met 60GB. De Elite editie is niet stiller maar heeft meer geheugen (120GB). Ik heb zelf voor mijn ''gewone'' ( ;) ) 360 een 120GB moeten aanschaffen. Het is gewoon heel chill als je meerdere games op je HDD wilt hebben en meerdere Arcade Games. De Elite editie is trouwens ook zwart met een zwarte controller en headset.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet mogelijk zijn om liedjes van je USB/iPod te rippen naar je harde schijf?

Dat wil sowieso met USB stickje. Zet liedjes op de USB en je hebt links een vakje waar ze in kunnen, ik geloof dat het zo wel wil

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet mogelijk zijn om liedjes van je USB/iPod te rippen naar je harde schijf?

Dat wil sowieso met USB stickje. Zet liedjes op de USB en je hebt links een vakje waar ze in kunnen, ik geloof dat het zo wel wil

Ik weet niet wat voor een Xbox jij gekocht hebt hoor.... En welk vakje bedoel je dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet mogelijk zijn om liedjes van je USB/iPod te rippen naar je harde schijf?

Dat wil sowieso met USB stickje. Zet liedjes op de USB en je hebt links een vakje waar ze in kunnen, ik geloof dat het zo wel wil

Ik weet niet wat voor een Xbox jij gekocht hebt hoor.... En welk vakje bedoel je dan?

Onder de statuslichtjes.

xbox-360-pro.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, daar sluit je alles dat met een USB aangesloten kan worden op aan. Aan de achterkant boven de internet poort zit er ook 1. Maar nee, je kan niets van een USB stick / Externe Harddisk / iPod zetten op je Xbox360.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet mogelijk zijn om liedjes van je USB/iPod te rippen naar je harde schijf?

Dat wil sowieso met USB stickje. Zet liedjes op de USB en je hebt links een vakje waar ze in kunnen, ik geloof dat het zo wel wil

Ik weet niet wat voor een Xbox jij gekocht hebt hoor.... En welk vakje bedoel je dan?

Ja idd onder de statuslichtjes.

Link to comment
Delen op andere websites

RROD.jpg

Mijn xbox zit nu ergens in Duitsland, klaar om te worden gefixed. Ik ben zeer tevreden over UPS/360 service. Ik was net klaar met inpakken toen de UPS langs mijn deur kwam. ^_^

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

RROD.jpg

Mijn xbox zit nu ergens in Duitsland, klaar om te worden gefixed. Ik ben zeer tevreden over UPS/360 service. Ik was net klaar met inpakken toen de UPS langs mijn deur kwam. ^_^

Goed, hè? MS loopt wel hard voor zijn gamende klantjes, dat moet je nu wel toegeven! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...