Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Mijn XBOX heeft rechtsonder op de RoL een rood knipperent lampje. HIJ DOET HET NIET MEER :duh: .

Dan moet je hem overhitten door hem in een deken te wikkelen,

zeg maar als dit geen goede oplossing is maar heb wel gehoort dat het werkt :? .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat raten ziet er inderdaad leuk uit, ook handig als je een nieuwe acarde game wil aanschaffen. Maar dat je tegenwoordig je kleding van je avatar ook al moet gaan betalen vind ik best zuigen. Hoe duur moet dat worden, 100 points voor een t-shirt? Beetje raar...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat raten ziet er inderdaad leuk uit, ook handig als je een nieuwe acarde game wil aanschaffen. Maar dat je tegenwoordig je kleding van je avatar ook al moet gaan betalen vind ik best zuigen. Hoe duur moet dat worden, 100 points voor een t-shirt? Beetje raar...

Ik hoop niet dat het 100 MSP gaat kosten want dat zou een beetje overpriced zijn voor een nieuw tietshirt of een broek. Ik denk dat het rond de 50 zal gaan liggen. Het vetste van die update vind ik nog wel de t-shirt die je vrijspeeld doormiddel van een game te spelen. Augustus word echt een hele gave maand dit jaar... Update Xbox, Armin van Buuren in Leiden en knallen in Scheveningen. YES!

Link to comment
Delen op andere websites

Gister ook ontvangen de update. Geweldige update. Games on Demand word helemaal geweldig, Video & Music marketplace ook. Die Avatar Marketplace en alles boeit me niet echt.

Mij ging het om 2 punten eigenlijk die normaal gamen forceerden:

1. Party disconnects regelmatig

2. Trage Dashboard, Marketplace

Die 2 dingen hebben ze kunnen oplossen in deze update + nog heel veel extra's. Geweldig toch? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, ik heb geen Live, maar heb toch de nieuwe XBOX Experience :7.

Dat is iets anders, het nieuwe Dashbord bedoel je? Waar je je eigen avatar enzo kan maken? Dat is niet wat hier bedoeld wordt ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

De update kon je wel degelijk eerder krijgen:

Mede xbox gebruikers,

Maak kans om deel te nemen aan het Xbox LIVE Update Preview Program!

Vul de Xbox LIVE Update Preview Sign Up in.

Wees er snel bij! Je krijgt voor 31 juli te horen of je geselecteerd bent. Succes!

Bron: majornelson.com

Citaat:

I am happy to announce that we’re doing an Xbox 360 System Update Preview program for our next release, and the opportunity to sign up is now available. Much like we did last year, you’ll need to visit the Microsoft Connect site from this link and sign in with your Windows LIVE ID that is connected to your Xbox LIVE Gamertag.

Once you do that, you need to fill out the "Xbox LIVE Update Preview Sign Up" survey in order to be considered for receiving the Preview System Update. We're asking a few questions about where you live, your home network, ISP connection and a few other pieces of information. We are looking for a good cross-section of our members in order to get the best feedback we can.

The Xbox team will then review all of the applications and if you’re selected we’ll send you an email notifying you of your acceptance in the program. A couple of points before you head off to register:

We’re looking for multiple thousands of participants, so your chances of making it in are good

This opportunity is open to all Xbox LIVE Members in regions where Xbox LIVE is available.

Just completing the survey does not automatically get you access to the Preview Program. We’ll be making final selections from the completed surveys and send you an email if you are selected.

While both box LIVE Gold and Silver members can sign up, Priority will be given to Gold members in the selection process.

If you are accepted, you'll hear from us in about a week. Make sure your information on Connect is updated so we can email you if you are accepted. Also, I’ll be sure to updated/edit if the program fills up.

Bewerkt: door Yanick95
Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik Fiegel, maar ik vond het toch even het melden waard ;). Ondertussen, weet iemand al wat voor probleem ik heb met m'n XBOX?

Ik ken veel mensen met dit probleem maar zelf weet ik niet wat het veroorzaakt,

hij gaat oplang etermijn kapot, jammer voor jou :N .

Link to comment
Delen op andere websites

Weet ik Fiegel, maar ik vond het toch even het melden waard ;). Ondertussen, weet iemand al wat voor probleem ik heb met m'n XBOX?

Ik zou HIER eens een kijkje nemen. En verder wat rondzoeken op de Xbox site als je probleem hier niet tussen staat. Maar ik neem aan dat DIT em is. Ook altijd een aanrader om te gebruiken is een zoekfunctie/machine of een telefoon en dus gewoon MS opbellen :duh: . Moeten we dan ook alles voorkauwen???

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn XBOX heeft rechtsonder op de RoL een rood knipperent lampje. HIJ DOET HET NIET MEER :duh: .

Garantie gebruiken. :)

Trouwens, als MS er Silverlight in kan stoppen, waarom dan geen verdomde webbrowser? Stel je eens voor. Je komt 's morgens naar beneden, gaat ontbijten voor je grote TV. Je wilt het nieuws lezen, maar Teletekst van NOS is niet uitgebreid genoeg voor je. Je start je xbox en binnen 20 seconden kun je internetten en msn'en.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn XBOX heeft rechtsonder op de RoL een rood knipperent lampje. HIJ DOET HET NIET MEER :duh: .

Garantie gebruiken. :)

Trouwens, als MS er Silverlight in kan stoppen, waarom dan geen verdomde webbrowser? Stel je eens voor. Je komt 's morgens naar beneden, gaat ontbijten voor je grote TV. Je wilt het nieuws lezen, maar Teletekst van NOS is niet uitgebreid genoeg voor je. Je start je xbox en binnen 20 seconden kun je internetten en msn'en.

Dat vind ik téveel eigenlijk. De Xbox is gewoon voor spellen. En mijn computer voor computeren in het algemeen. Daarom heb ik ze samen ook de hele dag aan staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...