Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat is het toch een gigantische zuigdoos, die xbox 360, alleen troep van MS kan je erop aansluiten, een G25 kan niet, omdat die gierige bosapen van MS niet hun winst willen verliezen op dat schijt stuurwiel van hun, dat ding zuigt en we kunnen nog niet eens een fatsoenlijk stuurwiel gebruiken, wat een lutsers zijn het toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het toch een gigantische zuigdoos, die xbox 360, alleen troep van MS kan je erop aansluiten, een G25 kan niet, omdat die gierige bosapen van MS niet hun winst willen verliezen op dat schijt stuurwiel van hun, dat ding zuigt en we kunnen nog niet eens een fatsoenlijk stuurwiel gebruiken, wat een lutsers zijn het toch.

Nee hoor, er worden alleen niet zoveel third-party stuurwielen gemaakt omdat die van Microsoft gewoon al perfect is.

Twee third-party stuurwielen:

Joytech Nitro Racing Wheel

Fanatec Porsche stuurwielen - Komt pas uit voor de 360 met Forza 3*

Link to comment
Delen op andere websites

Ok bedankt. En dan nog een vraagje: Wat heb je aan Windows Media Center?

Media Center kun je eigenlijk Media Streamen maar dan gaat het wel wat dieper dan het originele Media Streaming. En je kunt bijv. live Radio streamen en zelfs internet browsen met een applicatie, maar daar moet je allemaal wel XP Media Center Edition (Dus een speciale editie van XP) of Vista: Home Premium of hoger hebben. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Jup. Maar je kan er toch gewoon een externe hardeschijf op aansluiten?

Ja, en dan films of muziek afspelen dat op die externe harde schijf staat. Foto's kan je ook bekijken en instellen als achtergrond. Een iPod kan je er ook op aansluiten, maar dan kan je alleen muziek afspelen (werkt bij mij en bij een vriend, dus ga niet zitten lullen dat dat niet ken :puh: ).

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich zijn de mogelijkheden van Media Center niet weinig. Live recording/streaming opzich is al een hele leuke functionaliteit. En dan nog Internet browsing, dat waarderen ook wel veel mensen. :)

Al met al leuke functionaliteiten voor als je niks te doen hebt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het toch een gigantische zuigdoos, die xbox 360, alleen troep van MS kan je erop aansluiten, een G25 kan niet, omdat die gierige bosapen van MS niet hun winst willen verliezen op dat schijt stuurwiel van hun, dat ding zuigt en we kunnen nog niet eens een fatsoenlijk stuurwiel gebruiken, wat een lutsers zijn het toch.

Nee hoor, er worden alleen niet zoveel third-party stuurwielen gemaakt omdat die van Microsoft gewoon al perfect is.

Twee third-party stuurwielen:

Joytech Nitro Racing Wheel

Fanatec Porsche stuurwielen - Komt pas uit voor de 360 met Forza 3*

Pff, perfect?

Je bent grappiger dan de meeste komieken :schater:

Geloof me, waarom klagen mensen dan erover dat de G25 niet werkt op een Xbox 360, juist, omdat de MS stuurwiel het niet is wat ze zoeken.

Weet je wat het is, op een G25 zit geen mooie xbox guide button, en het aller belangrijkste, ze krijgen hun 'aandeel' niet, want dan gaat alles naar logitech, en 0% naar ms, en dat stoort ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het toch een gigantische zuigdoos, die xbox 360, alleen troep van MS kan je erop aansluiten, een G25 kan niet, omdat die gierige bosapen van MS niet hun winst willen verliezen op dat schijt stuurwiel van hun, dat ding zuigt en we kunnen nog niet eens een fatsoenlijk stuurwiel gebruiken, wat een lutsers zijn het toch.

Nee hoor, er worden alleen niet zoveel third-party stuurwielen gemaakt omdat die van Microsoft gewoon al perfect is.

Twee third-party stuurwielen:

Joytech Nitro Racing Wheel

Fanatec Porsche stuurwielen - Komt pas uit voor de 360 met Forza 3*

Pff, perfect?

Je bent grappiger dan de meeste komieken :schater:

Geloof me, waarom klagen mensen dan erover dat de G25 niet werkt op een Xbox 360, juist, omdat de MS stuurwiel het niet is wat ze zoeken.

Weet je wat het is, op een G25 zit geen mooie xbox guide button, en het aller belangrijkste, ze krijgen hun 'aandeel' niet, want dan gaat alles naar logitech, en 0% naar ms, en dat stoort ze.

Daar zal het niet aan liggen, want Logitech heeft al een mooi stuurtje voor de 360 van €75, mét een mooie Xbox Guide knop... ^_^

stuur111111111111.jpg

Waar het wel om gaat, is dat juist Microsoft zelf geld zou mislopen, omdat haar eigen stuurwiel dan onder de concurrentie gebukt zou gaan omdat de meeste mensen dan toch gewoon liever die G25 hebben omdat dat een erkend goed stuurtje is.

Overigens zullen die Fanatec Porsche stuurwielen de Logitech G25 gaan rivaliseren. Dus wie weet hebben wij dan ook een even goed third-party stuur... ^_^

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

En jij denkt dat Logitech niks moet betalen voor een bepaalde licentie voor de xbox 360 voor zoiets?

Want als MS niet aan bv. de guide knop en licentie zou denken, was de G25 nu ook bruikbaar op de X360.

Daarnaast wat mij stoort, die Porsche stuur ziet er niet slecht uit, maar ik wil gewoon een stuur, waar ik alles mee kan, voor de pc, ps3, en xbox (360), en niet 2 sturen een van 200+ euro, en een van 300+ euro(of 200 voor puur het stuurtje), alleen omdat MS de g25 niet toelaat.

(Die porsche stuur kan ook op de PS3 en PC, maar op de PS3 ondersteunt ie niet iedere game)

Als er een mod was waardoor ik een G25 zou kunnen gebruiken op de X360, had je mij niet horen klagen, maar dat gaat dus niet -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Waneeer zeten ze er nou is internetbrowser er op.

want die windows media center kan alleeen maar zeiken over netwerk dom progama

werk niet goed. :@

en hoe zorg je dat niemand in je vriendelijst kan kijken

want ik kan nerges die knop daar voor vinden. ??????????????

en die avatar kleren zijn goedkoop.

ik hoop ook dat er een pak komt van 4200 points. :dans::dans::dans::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...