Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

hallo, Ik heb weer eens een xbox die krassen maakt. Het gaat om de 360 versie bouwjaar is september 2008. HIj lag zojuist normaal op de grond plat. Er kon niks mee gebeuren en hij werd niet verschoven op het moment. Ik heb nu 2 games die beschadigt zijn.

GTA IV

MIDNIGHT CLUB LOS ANGELES

Om deze te vervangen moet ik ook nog eens 10€ betalen voor iets waar ik niks aan kan doen. Microsoft de xdoos niet vervangen maar alleen maar repareren. Ik weet niet wat ik moet doen want dit is al de tweede. Wat kan ik het beste doen?>

>>> Door Visser23: Topics samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

hallo, Ik heb weer eens een xbox die krassen maakt. Het gaat om de 360 versie bouwjaar is september 2008. HIj lag zojuist normaal op de grond plat. Er kon niks mee gebeuren en hij werd niet verschoven op het moment. Ik heb nu 2 games die beschadigt zijn.

GTA IV

MIDNIGHT CLUB LOS ANGELES

Om deze te vervangen moet ik ook nog eens 10€ betalen voor iets waar ik niks aan kan doen. Microsoft de xdoos niet vervangen maar alleen maar repareren. Ik weet niet wat ik moet doen want dit is al de tweede. Wat kan ik het beste doen?>

>>> Door Visser23: Topics samengevoegd.<<<

Heb je hem hiervoor ook al eerder voor laten reparen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik heb een nieuwe gekocht elite. En hij is productiejaar 2008 september

Heb je garantie? Anders gewoon Mircrosoft bellen, die mensen bij de telefoon zijn meestal best wel aardig. Leg je probleem uit, en vertel ze dat het al de 2de keer is. Ik wil je wel adviseren, dat stel dat je hem op gaat sturen je gewoon even je HDD eruit moet halen. Anders zie je die niet meer terug waarschijnlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de HDD verwijdert Microsoft opgebeld en binnenkort komt er een doos waar ik de Xbox 360 in moet doen en deze weer terug sturen naar MS. Alleen de spellen moet ik 10 € administratiekosten bij betalen terwijl het niet eens mijn fout was.

Link to comment
Delen op andere websites

MOET er Alkaline batterijen in de xbox360 controller? Of kan je andere batterijen erin stoppen, zoals: Duracell?

Alvast bedankt voor de reacties! :tu:

Wees slimmer, pak een accu met evt. een 'play and charge kit', kost 20 euro(accu los 15 euro), en je hoeft je geen zorgen te maken om batterijen.

Maar het kan wel dat je Duracell erin kunt steken, batterij opzich is hetzelfde, alleen de sticker eromheen niet, maar pak wel kwaliteit batterijen dan, sjingsjangsjong batterijen zijn zo weer leeg.

Link to comment
Delen op andere websites

MOET er Alkaline batterijen in de xbox360 controller? Of kan je andere batterijen erin stoppen, zoals: Duracell?

Alvast bedankt voor de reacties! :tu:

Wees slimmer, pak een accu met evt. een 'play and charge kit', kost 20 euro(accu los 15 euro), en je hoeft je geen zorgen te maken om batterijen.

Maar het kan wel dat je Duracell erin kunt steken, batterij opzich is hetzelfde, alleen de sticker eromheen niet, maar pak wel kwaliteit batterijen dan, sjingsjangsjong batterijen zijn zo weer leeg.

Ik heb die Duracell die je kunt opladen (rechargeable), dus het is goed dat ik Duracell batterijen in de controller stop? :puh:

Bewerkt: door GTA-Fanboy
Link to comment
Delen op andere websites

MOET er Alkaline batterijen in de xbox360 controller? Of kan je andere batterijen erin stoppen, zoals: Duracell?

Alvast bedankt voor de reacties! :tu:

Wees slimmer, pak een accu met evt. een 'play and charge kit', kost 20 euro(accu los 15 euro), en je hoeft je geen zorgen te maken om batterijen.

Maar het kan wel dat je Duracell erin kunt steken, batterij opzich is hetzelfde, alleen de sticker eromheen niet, maar pak wel kwaliteit batterijen dan, sjingsjangsjong batterijen zijn zo weer leeg.

Ik heb die Duracell die je kunt opladen (rechargeable), dus het is goed dat ik Duracell batterijen in de controller stop? :puh:

Al stop je er huismerk-Lidl batterijen in. Wat boeit die controller het wat voor een batterij er in zit? Een AA'tje is en blijft een AA'tje. En wat FerryN al zei: Een ''Play and Charge Kit'' is heel handig. Heb er zelf ook 1 ;) Hoef je geen batterijen meer te kopen/op te laden.

Link to comment
Delen op andere websites

De manual die bij je 360 geleverd zit, raadt wel een bepaald type batterijen aan, en dat zijn geen oplaadbare batterijen.

Ik gebruik zelf wél oplaadbare batterijen, we hebben niet in huis twee controllers en drie setjes oplaadbare batterijen. Je begrijpt dat er dus twee setjes in de controller zitten, en het derde setje zit in de oplader. We hebben standaard dus een setje vol opgeladen, mocht er een controller uitvallen. ^_^

Ik adviseer je wel, mocht je hetzelfde willen doen, om een goed merk oplaadbare batterijen te kopen. De middel-x merken willen nogal eens gaan lekken na intensief gebruik, en dat wil je niet als die lekkende batterij op dat moment in je controller zit.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn XBox 360 is kapot. Als je hem opstart loopt hij vast, komen er rare witte strepen op het beeld, en krijg ik een driekwart RROD. Hoe moet ik dat aanpakken? En hoe lang duurt het voordat je je XBox weer terugkrijgt. Want ik ben binnenkort jarig. En dat net nu dat ding moet sterven!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn XBox 360 is kapot. Als je hem opstart loopt hij vast, komen er rare witte strepen op het beeld, en krijg ik een driekwart RROD. Hoe moet ik dat aanpakken? En hoe lang duurt het voordat je je XBox weer terugkrijgt. Want ik ben binnenkort jarig. En dat net nu dat ding moet sterven!

Bij mij duurde alles ongeveer een kleine week. (Als je straks belt komen ze over een uurtje ofzo je Xbox ophalen (moet wel in een doos zitten, maar je hoort de aanwijzingen wel), en brengen ze hem een weekje later weer terug.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn XBox 360 is kapot. Als je hem opstart loopt hij vast, komen er rare witte strepen op het beeld, en krijg ik een driekwart RROD. Hoe moet ik dat aanpakken? En hoe lang duurt het voordat je je XBox weer terugkrijgt. Want ik ben binnenkort jarig. En dat net nu dat ding moet sterven!

Bij mij duurde alles ongeveer een kleine week. (Als je straks belt komen ze over een uurtje ofzo je Xbox ophalen (moet wel in een doos zitten, maar je hoort de aanwijzingen wel), en brengen ze hem een weekje later weer terug.

Een uurtje? Maar moeten alle kabels en boekjes ook weer in de doos?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...