Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, denk het wel. Want alles moeten ze kunnen testen om te verhelpen. Denk ik naar mijn mening.

Niet denken, is slecht voor je ;)

@Forumrunner: Jammer genoeg heb ik de aanwijzingen weer verwijderd, maar je moet alleen je Xbox zonder harde schijf in een doos doen, het ding eropplakken dat ze het scannen en dan ben je klaar. Alles staat trouwens ook op https://service.xbox.com/servicehome.aspx?m...l-nl&scrx=1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb problemen met Xbox Live, als ik een party start kan niemand joinen, zelfde geldt voor andersom. Ik kan geen party joinen, zegt dat er netwerk problemen zijn.

Heb 'Test Connection Xbox Live' geprobeerd en daar zijn geen problemen. Iemand anders hier last van?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb problemen met Xbox Live, als ik een party start kan niemand joinen, zelfde geldt voor andersom. Ik kan geen party joinen, zegt dat er netwerk problemen zijn.

Heb 'Test Connection Xbox Live' geprobeerd en daar zijn geen problemen. Iemand anders hier last van?

Probeer de poorten open te zetten voor je xbox. Die zijn hier te vinden mer meer uitleg:

http://support.microsoft.com/kb/908874

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb problemen met Xbox Live, als ik een party start kan niemand joinen, zelfde geldt voor andersom. Ik kan geen party joinen, zegt dat er netwerk problemen zijn.

Heb 'Test Connection Xbox Live' geprobeerd en daar zijn geen problemen. Iemand anders hier last van?

Heb je wel een open verbinding?

Want ik heb hier namelijk meerdere mensen (Vrienden van me op de xbox) over gehoord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds zaterdag dan eindelijk dé Xbox 360 Elite. ^_^

Mijn vraag:

Kan het kwaad als ik de Xbox in een nauwe ruimte zet met een grote glazen klep wat open kan?

ik heb hier en daar gelezen dat het slecht is om je Xbox in nauwe ruimtes te zetten.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds zaterdag dan eindelijk dé Xbox 360 Elite. ^_^

Mijn vraag:

Kan het kwaad als ik de Xbox in een nauwe ruimte zet met een grote glazen klep wat open kan?

ik heb hier en daar gelezen dat het slecht is om je Xbox in nauwe ruimtes te zetten.

Greetz

Het is sowieso slecht om apparaten die van binnen warm worden in een nauwe ruimte te plaatsen. Maar het is goed zolang je denkt dat de lucht nog wel weg kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, wat is dit toch weer leuk!

Ik was maandag jarig, dus ik kreeg COD MF2 voor me verjaardag (Nog niet, maar als die uit is krijg ik hem gelijk, preorderen dus). Een dag later krijg ik weer een RROD, de 3e al voor deze xbox. Wat is dit toch een irritant ding. Elke keer gaatie weer kapot. Gelukkig krijg ik morgen weer een nieuwe! (Ik ben niet verwend ofzo, ik koop hem zelf ^_^ )

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, wat is dit toch weer leuk!

Ik was maandag jarig, dus ik kreeg COD MF2 voor me verjaardag (Nog niet, maar als die uit is krijg ik hem gelijk, preorderen dus). Een dag later krijg ik weer een RROD, de 3e al voor deze xbox. Wat is dit toch een irritant ding. Elke keer gaatie weer kapot. Gelukkig krijg ik morgen weer een nieuwe! (Ik ben niet verwend ofzo, ik koop hem zelf ^_^ )

krijg je m niet gratis van mircosoft?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...