Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Hallo

Ik ben van plan om Xbox Live Gold te gaan kopen, dat wil ik ook Hier gaan doen. Alleen is die site wel te vertrouwen, ik zie namelijk ook een reactie waarin iemand zei dat hij 24 nummers heeft ipv 25

En waar moet ik de code dan intypen?

En nog een vraag, ik zie dat mensen hier over een koeler, alleen na hoeveel uur/minuten heb je die eigenlijk nodig?

Ik heb even door die reacties onderin gescrolt en zo'n beetje alles is positief. Enkele zijn negatief, maar dan staat er een edit van een admin bij dat het is opgelost. Dus ik denk dat deze website gerust wel te vertrouwen is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo

Ik ben van plan om Xbox Live Gold te gaan kopen, dat wil ik ook Hier gaan doen. Alleen is die site wel te vertrouwen, ik zie namelijk ook een reactie waarin iemand zei dat hij 24 nummers heeft ipv 25

En waar moet ik de code dan intypen?

En nog een vraag, ik zie dat mensen hier over een koeler, alleen na hoeveel uur/minuten heb je die eigenlijk nodig?

Ik denk het wel, maar ik koop het altijd HIER.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke versie van de 360 is nou het beste en welke is de duurste?

De duurste versie van de Xbox 360 is de Elite (Dat is de zwarte) en die is te koop voor zo'n 250 euro. Deze versie heeft de grootste HDD en HD mogelijkheden. Wat de beste versie is, is helemaal aan jou. Wil je enkel en alleen gebruik maken van de games die je in de winkel koop is de Arcade zonder HDD wat voor jou. Wil je een beetje gebruik maken van Xbox Live dan is de Premium wat voor jou. Hier zit een 60GB HDD op en kan je voor de rest alles mee. Wil je echt alles uit de 360 halen zou ik voor de duurste gaan dus de Elite. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

mijn vriend vroeg zich af of het echt geld kost om online met de xdoos te kunnen spelen en er verschil is tussen gold en silver.

Online gamen kost (als je het in de winkel koopt), 60 euro voor een jaar. HIER kun je het kopen voor 36 euro (ja, dat werkt).

Er zit verschil tussen Gold en Silver. Met Gold kun je online gamen en met Silver niet. Met Gold kun je ook uitbreidingen voor games zo nu en dan goedkoper downloaden. Je kunt ook met meer dan 2 mensen (tot en met 8 ) in een chat zitten, wat met Silver maar 2 is.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

mijn vriend vroeg zich af of het echt geld kost om online met de xdoos te kunnen spelen en er verschil is tussen gold en silver.

Online gamen kost (als je het in de winkel koopt), 60 euro voor een jaar. HIER kun je het kopen voor 36 euro (ja, dat werkt).

Er zit verschil tussen Gold en Silver. Met Gold kun je online gamen en met Silver niet. Met Gold kun je ook uitbreidingen voor games zo nu en dan goedkoper downloaden. Je kunt ook met meer dan 2 mensen (tot en met 8 ) in een chat zitten, wat met Silver maar 2 is.

Wel, maar... Waarom moet je hierbij betalen en op de PS3 niet? Zijn de servers beter ofzo? Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

mijn vriend vroeg zich af of het echt geld kost om online met de xdoos te kunnen spelen en er verschil is tussen gold en silver.

Online gamen kost (als je het in de winkel koopt), 60 euro voor een jaar. HIER kun je het kopen voor 36 euro (ja, dat werkt).

Er zit verschil tussen Gold en Silver. Met Gold kun je online gamen en met Silver niet. Met Gold kun je ook uitbreidingen voor games zo nu en dan goedkoper downloaden. Je kunt ook met meer dan 2 mensen (tot en met 8 ) in een chat zitten, wat met Silver maar 2 is.

Wel, maar... Waarom moet je hierbij betalen en op de PS3 niet? Zijn de servers beter ofzo? Bedankt!

Op de PS3 hoef je niet te betalen omdat de servers van de spellen uitgever zelf zijn. Op de Xbox zijn alle servers van Microsoft en daar betaal je wat voor. Maar je hebt in ieder geval wel de garantie dat ze het vlekkeloos doen, en bij de PS3 moet je maar hopen dat de servers goed zijn (heb ik mij laten weten, ooit).

' date=' 5 January 2010 - 18:44 ' timestamp='1262713442' post='1565157']

Hallo,

Ik krijg einde deze week een kaart van 12 maanden Gold maar als ik ook bijvoorbeeld 3 maanden gold heb die al actief is kan ik dan de 12 maanden toevoegen zonder de 3 maanden kwijt te raken?

Je hebt dan in totaal 15 maanden Gold :)

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is mijn Xbox kapot heb vandaag Gears of war 2 gekocht doe hem erin krijg reading dan open blabla heb dat al sinds december met elke game die ik speel moet ik 20x of meer mijn cd open en dicht doen. met elke game en als hij hem leest krijg ik te horen dat hij niet leesbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

' date=' 8 januari 2010 - 22:24 ' timestamp='1262982291' post='1567192']

Volgens mij is mijn Xbox kapot heb vandaag Gears of war 2 gekocht doe hem erin krijg reading dan open blabla heb dat al sinds december met elke game die ik speel moet ik 20x of meer mijn cd open en dicht doen. met elke game en als hij hem leest krijg ik te horen dat hij niet leesbaar is.

Even microsoft bellen, dan moet je hem waarschijnlijk opsturen. Ben je hem even een weekje of 2 kwijt, maar dan krijg je hem gerepareerd terug. Ik had het zelf ook dat hij geen games meer las, en niet doorstarte. En dat hebben ze gewoon binnen 10 dagen gefixt voor me :) . Even contact met xbox opnemen dus, en die kunnen je misschien via de telefoon helpen. En anders krijg je te horen dat je hem moet opsturen.

Link to comment
Delen op andere websites

' date='12 januari 2010 - 23:33 ' timestamp='1263331995' post='1570261']

Xbox is vandaag opgehaald door ups komt toch elke dag langs op mijn werk dus dat is handig

En nu maar wachten tot ik al mijn nieuwe games kan spelen :duh:

Je kunt dat bijhouden met je code van je verzending hoever je xbox is, dat is wel fijn om bij te houden vond ik. Gewoon over een dag of 2 kijken of ze hem al binnen hebben, wat waarschijnlijk zo is. En dan kun je daarna zelf bijhouden wanneer hij gerepareerd is. Toen die van mij klaar was, had ik hem binnen 2-3 dagen weer terug. Duurt niet zo heel lang..

Link to comment
Delen op andere websites

UPS zegt dat de xbox al is afgeleverd maar op xbox.com en als ik dan naar ondersteuning en dan reperatie apperaat ofzo klik en dan op xbox hardware klik met een hele reeks letters/cijfers erachter.

Staat ernog dat ze nog aan het wachten zijn op de Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...