Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

' date='13 januari 2010 - 21:38 ' timestamp='1263415112' post='1570778']

UPS zegt dat de xbox al is afgeleverd maar op xbox.com en als ik dan naar ondersteuning en dan reperatie apperaat ofzo klik en dan op xbox hardware klik met een hele reeks letters/cijfers erachter.

Staat ernog dat ze nog aan het wachten zijn op de Xbox.

Misschien moeten ze hem nog 'inscannen' of iets dergelijks ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het zou zwaar genaaid zijn dat als bijv. je xbox aankomt bij MS en dat ze dan een week wachten met reparen.

iemand een keer zin om borderlands fable gta 4 of gears of war 2 te doen?

Bewerkt: door Honkbal95[NL]
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wil ik naast mijn ps3 ook een xbox360 kopen. Ik ben echt geen uberfanboy van de ps3. dus ik kraak de 360 echt niet af ofz. want ik vind ze beiden goed. Maar mis ik iets als ik geen 360 neem ? of is 1 next gen console genoeg ?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien wil ik naast mijn ps3 ook een xbox360 kopen. Ik ben echt geen uberfanboy van de ps3. dus ik kraak de 360 echt niet af ofz. want ik vind ze beiden goed. Maar mis ik iets als ik geen 360 neem ? of is 1 next gen console genoeg ?

Ben dan wel een ps3 speler netzoals jij maar je mist

Voor de racers hebben ze een exclusief race spel die vrij goed is geworden (ben even de naam kwijt :$)

De halo serie

Episodes from liberty city

xbox'ers kunnen mij vast wel aanvullen

Link to comment
Delen op andere websites

Maar mij lijkt het ook zonde om een xbox aan te schaffen alleen voor de episodes of liberty city series. Ik wil ze wel heel graag. Maar momenteel zie ik niet echt andere xboxgames waar ik echt iets mee mis nu ik een ps3 heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn headset is stuk. En heb hem naar de Media Markt Service gebracht. Ik wacht al ongeveer 2 maandjes op een telefoontje hoelang duurt zoiets?

Reactie op mezelf. Vandaag een brief ontvangen met Excuses voor het Langere tijds duur. Etc. Je kan een nieuwe komen ophalen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn headset is stuk. En heb hem naar de Media Markt Service gebracht. Ik wacht al ongeveer 2 maandjes op een telefoontje hoelang duurt zoiets?

Reactie op mezelf. Vandaag een brief ontvangen met Excuses voor het Langere tijds duur. Etc. Je kan een nieuwe komen ophalen. :D

Media Markt? Wtf? Bel MS, en je krijgt hoe dan ook een nieuwe headset opgestuurd van MS binnen 7 dagen. Had een vriend van me ook.

Je kunt het dus ook faken dat je headset stuk is, je hoeft je oude niet op te sturen of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Xbox heeft mij verrast vandag, wil ik MW2 gaan spelen gaat ie met een rood lichtje in mijn ogen schijnen. :duh: Ik ga waarschijnlijk gewoon een nieuwe kopen, een HDD update zou wel van pas komen (ik heb nu de 20GB), ik kom nu echt ruimte te kort.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...