Visser23 Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Heeft het eigennlijk nog zin om een XBox te kopen, of komt er al bijna een nieuwe uit? De nieuwe zal nog lang niet komen. Waarschijnlijk houdt Microsoft zich eerst bezig met add-ons voor de Xbox zoals andere controllers etc. Neem ook bijvoorbeeld de Sony Magic Wand. Waarschijnlijk zal in heel 2010 geen console worden. Ik denk dat je nog wel gewoon een 360 kan kopen, aangezien er dit jaar top games uitkomen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Heeft het eigennlijk nog zin om een XBox te kopen, of komt er al bijna een nieuwe uit? De nieuwe zal nog lang niet komen. Waarschijnlijk houdt Microsoft zich eerst bezig met add-ons voor de Xbox zoals andere controllers etc. Neem ook bijvoorbeeld de Sony Magic Wand. Waarschijnlijk zal in heel 2010 geen console worden. Ik denk dat je nog wel gewoon een 360 kan kopen, aangezien er dit jaar top games uitkomen. Ok, bedankt ! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 mn vriend heeft een vraag over zijn 360. 'als je een game installeert op de HDD kan je het dan zonder DVD spelen?' en sorry voor die bump Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 (bewerkt) mn vriend heeft een vraag over zijn 360. 'als je een game installeert op de HDD kan je het dan zonder DVD spelen?' en sorry voor die bump Nee, dat kan niet. Bewerkt: 18 april 2010 door Visser23 Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Ik had een vraag. Ik heb mijn xbox op steen vloeren op de grond staan, is dat eigenlijk goed voor mijn xbox en games die ik erin doe? Of kan ik beter op een kastje zetten?? Reageren
Velaro Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Ik had een vraag. Ik heb mijn xbox op steen vloeren op de grond staan, is dat eigenlijk goed voor mijn xbox en games die ik erin doe? Of kan ik beter op een kastje zetten?? Dat maakt niet zoveel uit. Het is in ieder geval niet schadelijk. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar mijn xbox 360 elite (250gb) maakt krassen op mijn games.. Heeft iemand dit meer, wat kan ik er tegen doen? Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Maakt het ook uit of je Xbox360 staat of ligt? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Maakt het ook uit of je Xbox360 staat of ligt? Nee, maar ik zou hem neerleggen, dan valt ie minder snel. (Je kan 'm ook in een kastje leggen, ofzo.) Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Maakt het ook uit of je Xbox360 staat of ligt? Nee, maar ik zou hem neerleggen, dan valt ie minder snel. (Je kan 'm ook in een kastje leggen, ofzo.) oke, Reageren
vice infernusX Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar mijn xbox 360 elite (250gb) maakt krassen op mijn games.. Heeft iemand dit meer, wat kan ik er tegen doen? je moet je Xdoos 360 naar Microsoft opsturen dan repareren zij hem gratis en meestal geven ze er een extra bij zoals een maand langer Xbox live Gold of een Xbox controller Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik heb een vraagje over het parent account aangezien ik nog geen 18 moet ik een parent account doorgeven om een xbox live account te maken, ik ga dus een hotmail account maken maar mag je valse naam als voornaam doen? (sorry voor de rare zin) Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik heb een vraagje over het parent account aangezien ik nog geen 18 moet ik een parent account doorgeven om een xbox live account te maken, ik ga dus een hotmail account maken maar mag je valse naam als voornaam doen? (sorry voor de rare zin) Neen dat is allemaal niet nodig, wel natuurlijk een valse leeftijd opgeven. Desnoods, doe je net als ik het account van je ouders opgeven.. Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik heb een vraagje over het parent account aangezien ik nog geen 18 moet ik een parent account doorgeven om een xbox live account te maken, ik ga dus een hotmail account maken maar mag je valse naam als voornaam doen? (sorry voor de rare zin) Neen dat is allemaal niet nodig, wel natuurlijk een valse leeftijd opgeven. Desnoods, doe je net als ik het account van je ouders opgeven.. Ok maar met een valse leeftijd kan je geen problemen krijgen? Reageren
xxxsmoke4lifexxx Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Ik heb een vraagje over het parent account aangezien ik nog geen 18 moet ik een parent account doorgeven om een xbox live account te maken, ik ga dus een hotmail account maken maar mag je valse naam als voornaam doen? (sorry voor de rare zin) Neen dat is allemaal niet nodig, wel natuurlijk een valse leeftijd opgeven. Desnoods, doe je net als ik het account van je ouders opgeven.. Ok maar met een valse leeftijd kan je geen problemen krijgen? Nee. @ Vice: Ze geven je er nooit een controller bij. Maand Gold komt wel gewoon voor. @Folkerthoog: Liggen is beter. Je laat de DVD-drive in je PC toch ook niet verticaal draaien Bewerkt: 12 mei 2010 door xxxsmoke4lifexxx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.