Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Heeft het eigennlijk nog zin om een XBox te kopen, of komt er al bijna een nieuwe uit?

De nieuwe zal nog lang niet komen. Waarschijnlijk houdt Microsoft zich eerst bezig met add-ons voor de Xbox zoals andere controllers etc. Neem ook bijvoorbeeld de Sony Magic Wand. Waarschijnlijk zal in heel 2010 geen console worden. Ik denk dat je nog wel gewoon een 360 kan kopen, aangezien er dit jaar top games uitkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heeft het eigennlijk nog zin om een XBox te kopen, of komt er al bijna een nieuwe uit?

De nieuwe zal nog lang niet komen. Waarschijnlijk houdt Microsoft zich eerst bezig met add-ons voor de Xbox zoals andere controllers etc. Neem ook bijvoorbeeld de Sony Magic Wand. Waarschijnlijk zal in heel 2010 geen console worden. Ik denk dat je nog wel gewoon een 360 kan kopen, aangezien er dit jaar top games uitkomen.

Ok, bedankt !

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

mn vriend heeft een vraag over zijn 360.

'als je een game installeert op de HDD kan je het dan zonder DVD spelen?'

en sorry voor die bump

Nee, dat kan niet.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraag. Ik heb mijn xbox op steen vloeren op de grond staan, is dat eigenlijk goed voor mijn xbox en games die ik erin doe? Of kan ik beter op een kastje zetten??

Dat maakt niet zoveel uit. Het is in ieder geval niet schadelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of meer mensen dit hebben, maar mijn xbox 360 elite (250gb) maakt krassen op mijn games.. Heeft iemand dit meer, wat kan ik er tegen doen?

je moet je Xdoos 360 naar Microsoft opsturen

dan repareren zij hem gratis en meestal geven ze er een extra bij

zoals een maand langer Xbox live Gold of een Xbox controller

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb een vraagje over het parent account ;)

aangezien ik nog geen 18 moet ik een parent account doorgeven om een xbox live account te maken, ik ga dus een hotmail account maken maar mag je valse naam als voornaam doen? (sorry voor de rare zin)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over het parent account ;)

aangezien ik nog geen 18 moet ik een parent account doorgeven om een xbox live account te maken, ik ga dus een hotmail account maken maar mag je valse naam als voornaam doen? (sorry voor de rare zin)

Neen dat is allemaal niet nodig, wel natuurlijk een valse leeftijd opgeven. Desnoods, doe je net als ik het account van je ouders opgeven..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over het parent account ;)

aangezien ik nog geen 18 moet ik een parent account doorgeven om een xbox live account te maken, ik ga dus een hotmail account maken maar mag je valse naam als voornaam doen? (sorry voor de rare zin)

Neen dat is allemaal niet nodig, wel natuurlijk een valse leeftijd opgeven. Desnoods, doe je net als ik het account van je ouders opgeven..

Ok maar met een valse leeftijd kan je geen problemen krijgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraagje over het parent account ;)

aangezien ik nog geen 18 moet ik een parent account doorgeven om een xbox live account te maken, ik ga dus een hotmail account maken maar mag je valse naam als voornaam doen? (sorry voor de rare zin)

Neen dat is allemaal niet nodig, wel natuurlijk een valse leeftijd opgeven. Desnoods, doe je net als ik het account van je ouders opgeven..

Ok maar met een valse leeftijd kan je geen problemen krijgen?

Nee.

@ Vice:

Ze geven je er nooit een controller bij. Maand Gold komt wel gewoon voor.

@Folkerthoog:

Liggen is beter. Je laat de DVD-drive in je PC toch ook niet verticaal draaien :bonk:

Bewerkt: door xxxsmoke4lifexxx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...