Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maakt het ook uit of je Xbox360 staat of ligt?

Het is door Kassa bewezen dat er geen kussentjes in zitten die de game tegen de lens beschermen dus ik raad je aan om het te laten liggen, maakt hij minder krassen, en je moet de Xbox ook niet verschuiven trijdens het spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Iedere idioot met een hamer kan bewijzen dat er geen kussentjes in de 360 zitten. Of in ieder geval, zaten. Nu zitten ze er als het goed is wel in.

Kijk hier, de BenQ drive is als ik het goed heb de beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Liggen is beter. Je laat de DVD-drive in je PC toch ook niet verticaal draaien :bonk:

Toch nog om hierop terug te komen, dit is totaal onzin. Een xbox is geen DVD drive die in je computer zit. Totaal niet zelfs, daarom maakt het totaal niks uit voor het apparaat hoe je hem neerzet. Gewoon hoe het jou het beste uitkomt dus, het bovenstaande is dus niet waar. Ik heb mijn xbox al 2 jaar staan, en heb nog nooit een krasje gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Als liggen beter is waarom hebben ze dan voetjes aan de zijkant gegeven, en je dus de mogelijkheid gegeven om hem staand neer te zetten?

Dan vragen ze er dus volgens jou gewoon om om dat ding kapot te maken, zodat Microsoft die wel lekker kan gaan repareren en geld eraan kan gaan verkloten. Ehm, nee dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Even mijn ervaring met Xbox, ik kreeg na 30 minuten gamen groene beeldlijnen in beeld, melde dit en had nog 3 dagen garantie :Y

Even naar UPS gebracht en binnen 1 week had ik een neiuwe Xdoos terug. Allemaal prima geregeld, volgens mij gaan ze hem niet eens nakijken en gooien ze hem gwn op de grote stapel.

Link to comment
Delen op andere websites

Als liggen beter is waarom hebben ze dan voetjes aan de zijkant gegeven, en je dus de mogelijkheid gegeven om hem staand neer te zetten?

Dan vragen ze er dus volgens jou gewoon om om dat ding kapot te maken, zodat Microsoft die wel lekker kan gaan repareren en geld eraan kan gaan verkloten. Ehm, nee dus.

Als je dan beter had gekeken, dan had je ook gezien dat al staand en al liggend pootjes zijn bevestigd. Onderaan zitten pootjes, en aan 1 van de zijkanten. Dus het maakt totaal niet uit hoe je hem neerzet of legt natuurlijk. :)

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Als liggen beter is waarom hebben ze dan voetjes aan de zijkant gegeven, en je dus de mogelijkheid gegeven om hem staand neer te zetten?

Dan vragen ze er dus volgens jou gewoon om om dat ding kapot te maken, zodat Microsoft die wel lekker kan gaan repareren en geld eraan kan gaan verkloten. Ehm, nee dus.

Als je dan beter had gekeken, dan had je ook gezien dat al staand en al liggend pootjes zijn bevestigd. Onderaan zitten pootjes, en aan 1 van de zijkanten. Dus het maakt totaal niet uit hoe je hem neerzet of legt natuurlijk. :)

Dat bedoel ik dus :puh: Het was als reactie op smoke4life; dat het een beetje apart zou zijn om voetjes aan de zijkant van de XBox ze zetten, zodat je hem staand neer kan zetten, als dat eigenlijk heel gevaarlijk en dom is om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil dus een nieuwe Xdoos met HDMI, Arcade of elite, arcade kost €130 met 2 bugdet games, Elite is €200 met 2 budget games, forza 3 en Halo ODStT en 120Gb, welke moet ik nemen alhoewel ik FM3 al heb en alleen een nieuwe wil omdat ik een HDMi out wil, voor de aardigheid als ik een Elite koop mag degene FM3 overkopen vor €20 nieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem alleen voor HDMI wilt zou ik gewoon de Arcade kopen en je HDD daarop planten.

Waarom wil je trouwens HDMI? Er zit niet veel verschil tussen VGA of component en HDMI hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een paar weken een xbox360 elite 250 gb.. maar nu is het zo dat hij het geluid maakt (een beetje dat pruttelende geluid) maar het lijkt of hij dan mijn games beschadigd. Is dit normaal. Heeft het ook te maken dat hij op een stene vloer staat?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...