Vice-King Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Geplaatst: 18 mei 2010 Ik heb al een paar weken een xbox360 elite 250 gb.. maar nu is het zo dat hij het geluid maakt (een beetje dat pruttelende geluid) maar het lijkt of hij dan mijn games beschadigd. Is dit normaal. Heeft het ook te maken dat hij op een stene vloer staat? hij kan beter op een plankje of glas boven de vloer staan dat probleem had ik ook. want als iemand over de vloer loopt kan het best wel trillen en daardoor beetje schudden. daarom is mijn ac II stukken Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 Mijn xbox heeft RLOD . Gewoon opsturen naar microsoft (als je garantie niet is verlopen) Dat zal helaas niet gaan Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Repareer hem gewoon zelf voor niet meer dan 5 euro! Ik heb het ook meteen gedaan toen ik me xbox ombouwde, fluitje van een cent. Hier trouwens een nieuwere versie, kost wel 20 euro. Bewerkt: 19 mei 2010 door Mania-92 Reageren
vice infernusX Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 Kan iemand me helpen is er een manier om svegames die zijn overwritten terug te halen want mij zusje heeft "per ongeluk" op mijn RDR account van 60% gesaved waardoor ik nu opnieuw mag beginnen terwijl ik net BLackwater had vrijgespeeld en nog niet eens had bezocht !@#$% Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Geplaatst: 30 mei 2010 volgens mij is dat niet meer mogelijk, maar ik heb laatst gehoord dat bij de laatste update de 360 net zoals de ps3 save games vanaf USB sticks ondersteund. messchien heb je geluk dat je ergens z'on savegame kan vinden. ! Reageren
The360box Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 volgens mij is dat niet meer mogelijk, maar ik heb laatst gehoord dat bij de laatste update de 360 net zoals de ps3 save games vanaf USB sticks ondersteund. messchien heb je geluk dat je ergens z'on savegame kan vinden. ! ALs het al is overgeschreven zal dit niet gaan lijkt mij Reageren
vice infernusX Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Het maakt niet meer uit. Ik heb evve doorgespeeld en ben nu weer daar waar ik eerst in de game was Reageren
The360box Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Het maakt niet meer uit. Ik heb evve doorgespeeld en ben nu weer daar waar ik eerst in de game was En nu zeg je dat je RDR hebt uitgespeeld, you right Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Vraagje, ik heb soms een tijdelike RROD, ik doe Xbox360 uit en kabels in en uit en kan weer spelen. Waar ligt dat aan? Reageren
The360box Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Als je de Xbox aanzet met de tv-kabel eruit krijg je 4 rode lampjes, als je er verder geen problemen mee hebt gewoon doorspelen, Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 Als je de Xbox aanzet met de tv-kabel eruit krijg je 4 rode lampjes, als je er verder geen problemen mee hebt gewoon doorspelen, Okéy, bedankt. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Waar kan je leeftijd aanpassen van je XBL?? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 13 juni 2010 Rapport Geplaatst: 13 juni 2010 Waar kan je leeftijd aanpassen van je XBL?? Kan niet probeer ik al maanden. --. Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 (bewerkt) Geen idee of het al gepost is, Maar hier is de nieuwe xbox of nouja nieuw, de xbox360 slim. Op 16 juli verschijnt een nieuwe versie van de Xbox 360, die onder andere kleiner en stiller is dan de voorgaande versies. Dit kondigde Microsoft vandaag aan in zijn persconferentie op de E3 in Los Angeles. De nieuwe Xbox 360 is tien tot twintig procent kleiner dan zijn voorgangers en is voorzien van een ingebouwde WiFi 802.11n-adapter die gebruik maakt van de snellere N-standaard voor draadloze netwerken. Het apparaat is voorzien van een glanzende buitenkant en heeft een 250 GB harde schijf, die is geïntegreerd in het apparaat. Via een klepje aan de bovenkant van de console is de harde schijf eruit te klikken. gamer.nl Bewerkt: 14 juni 2010 door PowerPats Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Geplaatst: 14 juni 2010 Geen idee of het al gepost is, Maar hier is de nieuwe xbox of nouja nieuw, de xbox360 slim. Op 16 juli verschijnt een nieuwe versie van de Xbox 360, die onder andere kleiner en stiller is dan de voorgaande versies. Dit kondigde Microsoft vandaag aan in zijn persconferentie op de E3 in Los Angeles. De nieuwe Xbox 360 is tien tot twintig procent kleiner dan zijn voorgangers en is voorzien van een ingebouwde WiFi 802.11n-adapter die gebruik maakt van de snellere N-standaard voor draadloze netwerken. Het apparaat is voorzien van een glanzende buitenkant en heeft een 250 GB harde schijf, die is geïntegreerd in het apparaat. Via een klepje aan de bovenkant van de console is de harde schijf eruit te klikken. gamer.nl Mooi dingetje heur Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.