Jump to content

Het grote Xbox 360 topic


RTS

Recommended Posts

Ik heb al een paar weken een xbox360 elite 250 gb.. maar nu is het zo dat hij het geluid maakt (een beetje dat pruttelende geluid) maar het lijkt of hij dan mijn games beschadigd. Is dit normaal. Heeft het ook te maken dat hij op een stene vloer staat?

hij kan beter op een plankje of glas boven de vloer staan dat probleem had ik ook.

want als iemand over de vloer loopt kan het best wel trillen en daardoor beetje schudden.

daarom is mijn ac II stukken

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lexus123

    102

  • NickOwnage

    65

  • TekaLoca

    63

  • Dvt

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Kan iemand me helpen is er een manier om svegames die zijn overwritten terug te halen

want mij zusje heeft "per ongeluk" op mijn RDR account van 60% gesaved waardoor ik nu opnieuw mag beginnen terwijl ik net BLackwater had vrijgespeeld en nog niet eens had bezocht :duh::ch::N !@#$%

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is dat niet meer mogelijk, maar ik heb laatst gehoord dat bij de laatste update de 360 net zoals de ps3 save games vanaf USB sticks ondersteund. messchien heb je geluk dat je ergens z'on savegame kan vinden.

!

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is dat niet meer mogelijk, maar ik heb laatst gehoord dat bij de laatste update de 360 net zoals de ps3 save games vanaf USB sticks ondersteund. messchien heb je geluk dat je ergens z'on savegame kan vinden.

!

ALs het al is overgeschreven zal dit niet gaan lijkt mij :?

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee of het al gepost is, Maar hier is de nieuwe xbox of nouja nieuw, de xbox360 slim.

Op 16 juli verschijnt een nieuwe versie van de Xbox 360, die onder andere kleiner en stiller is dan de voorgaande versies. Dit kondigde Microsoft vandaag aan in zijn persconferentie op de E3 in Los Angeles.

De nieuwe Xbox 360 is tien tot twintig procent kleiner dan zijn voorgangers en is voorzien van een ingebouwde WiFi 802.11n-adapter die gebruik maakt van de snellere N-standaard voor draadloze netwerken. Het apparaat is voorzien van een glanzende buitenkant en heeft een 250 GB harde schijf, die is geïntegreerd in het apparaat. Via een klepje aan de bovenkant van de console is de harde schijf eruit te klikken.

gamer.nl

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee of het al gepost is, Maar hier is de nieuwe xbox of nouja nieuw, de xbox360 slim.

Op 16 juli verschijnt een nieuwe versie van de Xbox 360, die onder andere kleiner en stiller is dan de voorgaande versies. Dit kondigde Microsoft vandaag aan in zijn persconferentie op de E3 in Los Angeles.

De nieuwe Xbox 360 is tien tot twintig procent kleiner dan zijn voorgangers en is voorzien van een ingebouwde WiFi 802.11n-adapter die gebruik maakt van de snellere N-standaard voor draadloze netwerken. Het apparaat is voorzien van een glanzende buitenkant en heeft een 250 GB harde schijf, die is geïntegreerd in het apparaat. Via een klepje aan de bovenkant van de console is de harde schijf eruit te klikken.

gamer.nl

Mooi dingetje heur :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...