deagle Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Man , jij word met de dag beter! Echt schitterend! 8/10 BTW: welk font gebruik je in je Tupac Sig? Bewerkt: 6 juli 2006 door Nicsan Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Comments? Jep! Ik vind dat je weer een mooie Signature hebt afgeleverd, als ik hem zo op het eerste gezicht bekijk! De achtergrond past goed bij de render, en ziet er ook erg mooi en scherp uit. Het vuur (toch?) zit precies om de render heen, waardoor de render ook weer goed in de Sig past. De tekst is ook goed gelukt, je hebt er gelukkig geen groot festijn van gemaakt, maar gewoon een duidelijke en goede tekst zoals ik dat van jou ook wel gewend bent. De border vind ik wat minder. De dikte vind ik sowieso al niet heel mooi, en dat er aan de linkerkant niet eens een border is vind ik ook niet heel mooi. Cijfers Achtergrond: 8.7 Kleuren: 8.5 Render: 8.5 Effecten: 9 Tekst: 8.5 Originaliteit: 8 Algehele indruk: 8.5 Eventuele bonus: 0.2 Een mooie 8.7 voor deze Sig! *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. *** ____________________________________________________________________ [@Niscan] Volgens mij is het een soort Pixelfont, waar je er hier een stuk of wat van kunt vinden. Bewerkt: 6 juli 2006 door Froodooo Reageren
Synchro Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Dan zonder die ' lelijke " border , beter nu? Reageren
kristof01 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Dan zonder die ' lelijke " border , beter nu? veel beter! een geweldige sig. echt een DIKKE 10! Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Dan zonder die ' lelijke " border , beter nu? Ja, ik vind hem zo een stukje mooier! Die dikke rand vond ik gewoon niet passen bij de Signature zelf. Hierbij de bonus ge-update naar 0.3 en je eindcijfer dus 8.8! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Sorry voor late reactie maar! Hi jis echt mooi mysterieus en krachtig en de kleuren combineren goed! alleen staat er dylan onder fable? je echte naam? een rate van 9.7/10 Bewerkt: 7 juli 2006 door ICE BANANA Reageren
Synchro Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Sorry voor late reactie maar!Hi jis echt mooi mysterieus en krachtig en de kleuren combineren goed! alleen staat er dylan onder fable? je echte naam? een rate van 9.7/10 Jup , echte naam ( Word uitgesproken als Dillen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.