Matiscus Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Beste modellers. Jullie weten dat ik een paar maand geleden een versie van de Mafia Sentinel uit GTA III heb uitgebracht. Maar dat model was niet echt goed gelukt. Hij had geen glans, hij had niks. Vandaag de dag ben ik erachter gekomen hoe het reflection script werkt van SA. (Later word er nog een tutorial van gemaakt). Hier met trots presenteer ik jullie Mafia Sentinel BETA V2 for SA. De auto heeft nu de standaard glans van een SA auto. Hier zijn nog een paar screenshots. Ik geef er nu al een beta over vrij, omdat ik wil dat de bugs hier gepost worden. Zodat ik ze kan fixen. Download. BUG REPORT: Linker beschadigde zijvleugel heeft geen glans. Ramen hebben ook geen glans Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 mooie mod hij is goed gelukt is er ook iets aan de handeling verandert ? Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ziet er goed uit Matiscus, ik heb hem net in GTA gezet, en ik zal nog kijken of ik eventueel fouten kan vinden. Reageren
DaBeast Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Hehe, eindelijk de glans aan de praat gekregen . Ik ben benieuwt naar die TUT . Ziet er BTW ook veel beter uit . Edit:Moet dit niet onder Textures en Model showroom? . Greetz Bewerkt: 6 juli 2006 door DaBeast Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Kijk, dat is nou mooi! Die ga ik zekersteweten downloaden! Reageren
teuntjuh Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Je kunt hem nog meer SA style maken door een 3D engine te plaatsen, SA textures te gebruiken, 3D uitlaten te plaatsen, en de lijntjes tussen onderdelen te maken. Is niet lastig hoor. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hey Matiscus, Ten eerste wil ik even zeggen dat je het goed gedaan hebt Mijn complimenten hiervoor. Ten tweede wil ik vragen of er verder geen lijnen aangepast hoeven te worden, zoals in carcols.dat? Groet, Ronnie1987 Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hey Matiscus,Ten eerste wil ik even zeggen dat je het goed gedaan hebt Mijn complimenten hiervoor. Ten tweede wil ik vragen of er verder geen lijnen aangepast hoeven te worden, zoals in carcols.dat? Groet, Ronnie1987 Ja, maar ik was dit te vergeten. Staat wel in de officieele release op men site. Maar de carcols line is dit. Sentinel 0,0 Reageren
Blastov Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Zier er erg goed uit Matiscus. Ik ga hem binnekort maar is testen. En ik ben ook erg benieuwd naar je tutorial. Reageren
Jozz Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 mooi matiscus. kutgw ik denk alleen dat ik hem niet ge downloade Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Hey Matiscus, Oke, bedankt, is dat de enigste lijn? Je website doet het hier niet, ik weet niet of dat bij iedereen is? Maar als ik op Engels of Nederlands klik gebeurt er niks.. Bedankt in iedergeval, Ronnie. Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Men website is inderdaad in verbouwing. Niet dat is niet de enige lijn. Het is nog maar een BETA en de in de final gaat ook een handeling lijn zitten. Maar ik heb het in het algemeen heel druk. Men nieuwe website, al men mods converteren met reflection. en dat is nog niet alles. De site zou tegen vanavond of later online moeten zijn. Reageren
Jarno Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Misschien de voor/achterlichten van de auto hertexturen? Persoonlijk vind ik de lichten niks. Voorderest zeker niet slecht gedaan. Ik hoop dat je het nog mooier maakt . Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Het zijn de 8bits textures uit GTA3. Ik zit te denken wat ik zou kunnen doen aan die lichten... Ik denk dat ik iets ga proberen met de SA lichten. Dat het er toch iets beter uitziet. Want zou verpest het inderdaad gans het model. Ook de bumpers staan me niet echt aan. Dat is ook zo'n typische textuur van GTA3. En ik vind de textures van III niks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.