Jump to content

combine

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zoek al eeuwen naar die combine en kan hem niet vinden

wat blijkt nou bij wikigta dat ze op de velden rijd waar ik wel gezocht heb maar daar alleen maar normale tractors rijden HOE KAN DAT???? waarom rijden en alleen maar tractors :?:?:?

Geplaatst:

Je moet veel op het platteland zoeken. Bij het huis van Helena Wankstein daaar rijden ze veel rond, dat huis is een boerderij daar in Badlands. Je vind het daaro als je uit Los Santos rijdt over de snelweg naar San Fierro. Zie ook hier voor de locaties van de Combine.

Letop! Als er iemand in de combine zit, dan zit die combine meestal op slot. Schiet het persoon dat erin zit een headshot (kogeld oor het hoofd) en dan valt hij na enkele seconden uit de Cobine en is dat ding voor jou.

Geplaatst:

En je hebt de missie Body Harvest gedaan? Da's die missie waarbij je een paar woedende boeren moet afschieten en voor de Truth een combine moet stelen. Ná die missie rijden er combines op de locaties die op WikiGTA staan rond. Overigens zijn dat de spawnplaatsen en worden er ook tractors gespawned op die locaties. Mochten er dus geen combines te zien zijn moet je even een blokje om en na een tijdje daar nog eens kijken. Na een aantal keren moet je hem wel een keer tegenkomen. Maar éérst Body Harvest doen natuurlijk....

Geplaatst: (bewerkt)

Er rijden ook combine harversters rond op de velden. Het lijkt me sterk als er geen rijden. Als je ze niet ziet, kom dan de volgende dag terug (in het spel) en dan zouden ze er als het goed is weer moetten zijn. Anders kan dit misschien een bug zijn of misschien heb je wel een mod geïnstalleerd waardoor dit in de war raakt.

Edit: Hmm, te laat... Maar misschien ligt het wel aan die missie waar Sheep 't over had.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

ooh ik d8 al ik heb die missie ook nog niet gedaan ik ben nu bij die missie just business duurt het dan nog lan voor ik die combine missie moet doen?

Geplaatst:

Niet zo lang meer hoor, ik denk dat je ongeveer nog 15 missies moet doen voordat de missie Combine Harvester beschikbaar is. En er tussendoor heb je ook nog cutscene missies dat bestaat uit een filmpje en dan is de missie gehaald. De missies tot Combine Harvester zijn vanaf de missie Just Busniss best wel kort en niet lang dus, je bent er zo. Lekker gamen en succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...