Argon Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Ik heb een programa geïnstaleerd vanaf een cd, maar die cd was beschadigd en hij kon dus de setup.exe niet helemaal correct afronden. Gevolg het programa was half geïnstaleerd en ik kan het niet meer verwijderen. Ik heb dan de uninstall.exe laten lopen vanaf de cd, en zo zijn alleen maar de mappen verwijderd van het programa maar in de lijst van programa's staat het nog wel dit is dus niet helemaal correct. Ik ben nu een nieuwe CD gaan halen maar nu kan ik het niet meer instaleren omdat het al geïnstaleerd is volgens de setup. Edit: De hoofdvraag was ik nog even vergeten hoe installeer ik het dan? Bewerkt: 6 juli 2006 door Argon Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Kun je het niet helemaal deïnstalleren via Configuratiescherm --> Software? Meestal kan dat namelijk wel de oplossing zijn. Ook kun je met de zoekfunctie van de PC je computer doorzoeken op bestanden van het programma, en de bestanden verwijderen als die er nog zijn. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Omdat je de mappen verwijderd hebt, kun je beter via dit programma het verwijderen. Je zoekt dan je bestand uit dat je wilt verwijderen en dan wordt het ook verwijderd uit die software lijst van Congufirtatie scherm > Software. Daarna kan je gewoon hem weer installeren, ik ben er bijna wel van overtuigd dat het hiermee wel lukt. Succes! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Volgens mij zitten er nog resten in het register. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.