Jump to content

My Name is Earl

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie kent de serie My name is Earl ?

Nou, praat hier dan over de laatste afleveringen.

Het is elke maandag op RTL 5

Weet je niet wat My name is Earl is kijk dan hier

my_name_is_earl.jpg

Bewerkt: door Daan007
Geplaatst:

Ik heb denk ik de eerste aflevering gezien. Met die $100.000,- die opeens weer voor z'n voeten lag. En dat hij naar een oud klasgenootje ging om het weer goed te maken. Dat Earl met hem naar een 'gaybar' ging :schater:

Geplaatst:

In de States word dit beschreven als de "Friends killer" maare dat zit er voorlopig niet in. Ik vind het leuk dat dit een ander soort comedy is, andere grappen enz...

Het heeft potentie een leuk serie te blijven maar een Friends killer... We kijken over 3 seizoenen wel weer opnieuw.

Geplaatst:

Yohan, Je kan niet over een serie oordelen of het wel of geen Friends killer is.

Ik vond het in iedergeval erg leuk

Geplaatst:

Zelf ken ik hem niet maar dat hoesje ziet er erg geinig uit. Kan iemand mischien nog een goeien uitleg geven waar het overgaat.

Geplaatst:
Yohan, Je kan niet over een serie oordelen of het wel of geen Friends killer is.

Ik vond het in iedergeval erg leuk

Jawel hoor. Als hij beter is en vaker word bekeken dan is het een Friends killer.

Geplaatst: (bewerkt)

Daan007

Als de serie beter word bekeken is het nog lang geen "Friends killer" ik hoef je er toch niet aan te herinneren dat deze serie (de meest populaire sit-com ooit) wel 10 jaar heeft gedraaid he, My Name Is Earl is er voorlopig dus nog niet..

Friends werd trouwens ook pas bij het 2e, 3e seizoen echt een groot succes!

De 2e episode was overigens ook weer lachen hoor.. :Y

Bewerkt: door Yohan
Geplaatst:

Vandaag was ook weer lachen.

En ik vind deze grap die elke episode weer terug komt zo droog!

Darnell: "Hey Earl"

Earl: "Hi Crabman"

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...