Domovoi Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik ben, zoals iedereen hier wss, een GTA-fan. Ik speel dus ook GTA III, en met dat LCS binnenkort uitkomt op PS2, vraag ik mij af hoe groot het verschil is tussen beide spellen... Reageren
VforV Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Voor mij is er redelijk veel verschil. De gameplay is véél beter, de auto's kantelen niet zo snel om, de mensen gaan niet meteen dood als je er lichtjes tegen rijd, de graphics zijn beter etc. De stad is natuurlijk dezelfde. Hier en daar zal je enkele kleine verschillen zien zoals een gebouw die nog in de stellingen staat of op de plaats in Staunton waar in GTA III die bouwwerf was staat nu een volledige wijk. Als je een fan bent zou ik hem zeker aanschaffen . Hij is de naam "GTA" waardig en hoort bij de "grote GTA's". Als je iets wil zoals GTA San Andreas dan zal je waarschijnlijk teleurgesteld zijn. Je kan GTA LCS beter vergelijken met GTA Vice City want je zult zien dat er veel gelijkenissen zijn (geluid van wapens etc.). Reageren
Baffie Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik heb het idee dat het gewoon een kopie is van de Liberty City mod op Vice City, heel veel is hetzelfde als Vice City qua gameplay e.d. Ik heb het wel een paar keer op de PSP van m'n neefje gedaan, maar ik vond het redelijk veel op het spelen van Vice City lijken. Als je de LC-mod en GTA:LCS met elkaar vergelijk, kom je volgensmij alleen maar uit op de verschillen qua verhaallijn, of zie ik dat mis? Reageren
Pietje II Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik vind dat je dat zéker verkeerd ziet, GTA: LCS speelt dan misschien op dezelfde engine als dat van GTA: VC, maar de graphics zijn wel beter, en de mogelijkheden ook. Natuurlijk is het wel een andere verhaallijn, en andere (zelfs meer) zijmissies. (Zoals Taxi, Vigliante, Ambulance, Trashmaster, Car Salesman...) Ik vind zeker dat je GTA: LCS niet kan vergelijken met een modificatie. Bovendien kan je de camera (zowel in voertuig als te voet) alle hoeken indraaien. Ook zijn de voertuigen véél beter uitgewerkt qua glans, vorm, geluid dat uit de motor van het voertuig komt, et cetera. Wél is er jammer genoeg geen zeebodem gemaakt, Liberty City 'hangt' als het ware gewoon in de lucht, en dan is er een soort scheidingslijn gemaakt (het water dus) zodat het net lijkt alsof Liberty City wél op land staat. En de hoge daken (waar je normaal gesproken niet kan komen) zijn niet solide gemaakt. Verder vind ik dus écht niet dat je GTA: LCS kan vergelijken met een modificatie. Verder is GTA: LCS écht één van de grote GTA's, deze mag je zeker niet missen. Ten opzichte van GTA III is het zéker weten een beter spel, meer variatie in de missies, alhoewel er nog steeds veel meer aandacht aan de pedestrians besteed kan worden. Ook de politie is erop achteruit gegaan ten opzichte van GTA: San Andreas, maar daar moet je GTA: LCS niet mee vergelijken. Ten opzichte van GTA III zou je dus kunnen zeggen dat de politie er niet op vooruit is gegaan. Maar nog steeds vind ik we ldat pedestrians vrij snel doodgaan hoor. Ook is het wel wat raar dat als je met je voertuig voor een ped stopt, dat ze dan zo vreemd gaan rennen, tegen muren aan en overal. Nouja, voor de rest is GTA: LCS een topspel, en zijn er eigenlijk best weinig minpuntjes. Wél moet ik zeggen dat GTA: LCS op de PlayStation2 er donkerder uitziet dan op de PlayStation Portable (PSP), maar dat zorgt er alleen wel voor dat het de sfeer van de onderwereld méér weergeeft. Kortom: GTA: LCS is vergeleken met GTA III een véél beter spel, en mag je zéker niet in je collectie missen. Reageren
NineEleven Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Oke na dit gelezen te hebben ga ik hem zeker halen Reageren
djbackdoor Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 De Zelfde stad gtalcs is voor gta3 Beter aan gtalcs is mooiere gameplay enz... Reageren
Domovoi Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik heb het gekocht Tot nu toe alles naar wens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.