Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heb zojuist een tut gevolgd en ik wou even het resultaat showen.

Het resultaat is iets minder dan dat ik gehoopt had maar toch waard om het te showen.

abstractart13gw.jpg

Comments?

[EDIT]

Voor de liefhebbers, hier de tutorial. Klik

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

Het is zeker weten waard om te showen, en ik vind hem goed gelukt, al vind jij dat niet. :puh:

De achtergrond past goed bij de render, en de kwaliteit van de render vind ik heel goed, de gloed eromheen vind ik echt heel mooi, uit de grond van mijn hart. Het ziet er daardoor uit alsof de man opstijgt, wat leuk past.

Ik geef je hier een 8.5 voor! :klap:

*** Hoogste rate ooit:

Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***

Geplaatst:

Wow Gizmo die is mooi! maar er staat een copyright merk vanonderen volgens mij mag je dat dan niet bewerken tenzei je het zelf erop hebt gezt!

Afbeelding:Mooie overvloeiende kleuren,Pas wel bij dat character van Mortal Kombat.

En zeker die gloed die Froodooo zegt!

ik geef je een 9/10 welgemeend!

:klap:

Geplaatst:
Wow Gizmo die is mooi! maar er staat een copyright merk vanonderen volgens mij mag je dat dan niet bewerken tenzei je het zelf erop hebt gezt!

Afbeelding:Mooie overvloeiende kleuren,Pas wel bij dat character van Mortal Kombat.

En zeker die gloed die Froodooo zegt!

ik geef je een 9/10 welgemeend!

:klap:

Dat "copyright" merk er ik er zelf op gezet, ik heet felix en mijn site gaat felixb.nl heten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...