kristof01 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Naam:kristof01 Plaatje:http://web.netbul.com/cocuk/images/themes/yeni/superman.jpg Wat wil ik gerenderd hebben:de vliegende superman Eventuele wens(en):de snelheidsstrepen moeten erbij
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) DONE! Deze aanvraag is voltooid. Het topic zal zo snel mogelijk gesloten worden. Eventuele bedankjes mogen via PB. Render: Klik hier voor de render Dit wil ik nog kwijt: Het is moeilijk om die snelheidsstrepen helemaal goed te renderen... Bewerkt: 6 juli 2006 door Froodooo
kristof01 Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 DONE!Deze aanvraag is voltooid. Het topic zal zo snel mogelijk gesloten worden. Eventuele bedankjes mogen via PB. Render: Klik hier voor de render Dit wil ik nog kwijt: Het is moeilijk om die snelheidsstrepen helemaal goed te renderen... bedankt hij is perfect! ik will nog even mijn excuseren tegenover: - ferre -Froodooo -GTA-sheep >>> Door GTA-Sheep: Wat mij betreft NP....<<<
Recommended Posts