jacobknegtel Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Laatst heb ik één van jullie (geweldige ) savegames gedownload. Deze zette ik dus in de "Gta san andreas user files" map.. Toen ik vervolgens deze savgame opstartte, kreeg ik het beginfilmpje op de vlieghaven en moest ik dus helemaal opnieuw beginnen. Ik heb geen idee hoe het komt. Kan iemand me helpen? Thx alvast, Jacob Reageren
Velaro Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Welkom op het forum jacobknegtel, Ik vermoed dat je de V2 versie van San Andreas in je bezit hebt en je 'm maar een paar maanden lang hebt, klopt dit ? Als dit klopt dan krijg je namelijk het probleem dat je V1 savegames niet kan spelen. Maar geen paniek, want er bestaat hier een patch voor die jouw San Andreas-versie downgraded. Wel raad ik je aan om gewoon zelf de missies te doen, want anders kan het saai worden.. Dit kon je ook gelezen hebben in >Dit< topic: Hoe weet ik dat ik V2 heb ? Sommige leden lopen tegen de muur als ze een savegame hebben gedownload. Als je het spel wilt laden dan begin je overnieuw of valt het spel uit. Dit komt doordat een V1 save niet werkt op V2 Maar jouw wens is mijn bevel (). Met >Deze patch< kan je jouw San Andreas downgraden naar versie V1 en kan je op jouw gedownloade savegame spelen. Veel plezier ! Velaro. Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Je hoeft niet perse te downgraden als je dat niet wilt, op dit Forum heb je Savegames voor V1 én V2. Je moet een beetje naar beneden scrollen voor de Savegames van V2. Bewerkt: 6 juli 2006 door Froodooo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.