Jump to content

Beste ps2 game ever made


Joey Snake

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    6

  • pinosan

    4

  • Sasuke

    4

  • nickdezot

    4

Popular Days

Top Posters In This Topic

Hierbij wil ik graag Rockstar feliciteren met het behalen van de allerhoogste score ooit bij IGN voor een Playstation 2 Game. Zelfs de Final-Fantasy Reeks en de Gran Turismo Reeks zijn er niet in geslaagd om een perfect 10 te halen. Natuurlijk is het maar één tiende punt boven Gran Turismo 3, maar het bewijst maar op wat voor een hoog niveau GTA zit.

Nice work, R*. No doubt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gamespot heeft GTA een 9.6 gegeven! Gamespot is veel kritischer dan IGN, daarom is de 9.6 van Gamespot eigenlijk een veel betere prestatie dan de 9.9 van IGN. True to the addition geeft Gamespot gewoon WEER een 9.6! Eerst GTA 3, dan Gta: Vice City en nu ook San Andreas een 9.6.

Rockstar, Jullie hebben Fable, Gran Turismo, Final Fantasy, Need For Speed, NBA Street, Burnout en vele andere topspellen zoals The Sims en Unreal Tournament in as gelegd. Ik ben toch erg verbaasd, want Gamespot wist mij te vertellen dat er in San Andreas een beter verhaal zit dan in Final Fantasy VII (!!!).

San Andreas kan zich meten met andere hoge upcoming toppers zoals Halo 2 en Half-Life 2, en zal volgens experts het meeste verkochte ps2 spel van deze kerst worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Gamespot heeft GTA een 9.6 gegeven! Gamespot is veel kritischer dan IGN, daarom is de 9.6 van Gamespot eigenlijk een veel betere prestatie dan de 9.9 van IGN. True to the addition geeft Gamespot gewoon WEER een 9.6! Eerst GTA 3, dan Gta: Vice City en nu ook San Andreas een 9.6.

Rockstar, Jullie hebben Fable, Gran Turismo, Final Fantasy, Need For Speed, NBA Street, Burnout en vele andere topspellen zoals The Sims en Unreal Tournament in as gelegd. Ik ben toch erg verbaasd, want Gamespot wist mij te vertellen dat er in San Andreas een beter verhaal zit dan in Final Fantasy VII (!!!).

San Andreas kan zich meten met andere hoge upcoming toppers zoals Halo 2 en Half-Life 2, en zal volgens experts het meeste verkochte ps2 spel van deze kerst worden.

een 9.6 als cijfer ben ik het helemaal mee eens B) en over 2 of 3 dagen mogen wij een cijfer geven :rolleyes: :D

offtopic vraagje:hoe zit het nu precies met die illegale straatraces??????

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Gamespot heeft GTA een 9.6 gegeven! Gamespot is veel kritischer dan IGN, daarom is de 9.6 van Gamespot eigenlijk een veel betere prestatie dan de 9.9 van IGN. True to the addition geeft Gamespot gewoon WEER een 9.6! Eerst GTA 3, dan Gta: Vice City en nu ook San Andreas een 9.6.

Rockstar, Jullie hebben Fable, Gran Turismo, Final Fantasy, Need For Speed, NBA Street, Burnout en vele andere topspellen zoals The Sims en Unreal Tournament in as gelegd. Ik ben toch erg verbaasd, want Gamespot wist mij te vertellen dat er in San Andreas een beter verhaal zit dan in Final Fantasy VII (!!!).

San Andreas kan zich meten met andere hoge upcoming toppers zoals Halo 2 en Half-Life 2, en zal volgens experts het meeste verkochte ps2 spel van deze kerst worden.

gebruik de edit knop a.u.b. :rolleyes: :lol:

dit is nie alleen het beste ps2 spel maar is gwoon HET beste spel dit jaar en volgend jaar

Link to comment
Delen op andere websites

In the gamespot review staat dit:

"If your PS2 is new and fresh, you probably won't see it too often. But if your system has seen better days, it might have trouble keeping up with you when it comes to streaming in the new textures and landscapes"

Nou er zijn zoveel PS2 bezitters die al een wat oudere PS2 hebben.

En tja voor die is dat een gigantische tegenvaller.

Ook voor mij.

En ik heb al aan een aantal Amerikanen gevraagd hoe erg dat nu precies is.

En vele hebben er problemen mee.

Zoals dat het soms een beetje gaat hakkelen,soort lag.

Graffity die pas op muren verschijnt als je er recht voor staat.

Het laden blijkt bij een oudere PS2 ook langer te duren.

En als klap op de vuurpijl:sommige zeggen zelfs dat de game zelfs is blijven hangen (!).

En dan vind ik niet dat dit de titel verdient als beste PS2 game.

In ieder geval koop ik de game voor de PS2 en dan zie ik wel hoe het loopt......

Ik vind het punt dat IGN geeft "iets teveel van het goede".

Bewerkt: door pinosan
Link to comment
Delen op andere websites

In the gamespot review staat dit:

"If your PS2 is new and fresh, you probably won't see it too often. But if your system has seen better days, it might have trouble keeping up with you when it comes to streaming in the new textures and landscapes"

Nou er zijn zoveel PS2 bezitters die al een wat oudere PS2 hebben.

En tja voor die is dat een gigantische tegenvaller.

Ook voor mij.

En ik heb al aan een aantal Amerikanen gevraagd hoe erg dat nu precies is.

En vele hebben er problemen mee.

Zoals dat het soms een beetje gaat hakkelen,soort lag.

Graffity die pas op muren verschijnt als je er recht voor staat.

Het laden blijkt bij een oudere PS2 ook langer te duren.

En als klap op de vuurpijl:sommige zeggen zelfs dat de game zelfs is blijven hangen (!).

En dan vind ik niet dat dit de titel verdient als beste PS2 game.

In ieder geval koop ik de game voor de PS2 en dan zie ik wel hoe het loopt......

Ik vind het punt dat IGN geeft "iets teveel van het goede".

Daar komt bij dat 99% van de Playstation-2 bezitters z'n playstation nooit schoonmaakt van binnen..

Met "Better Days" bedoelen ze niet één of twee jaar., maar meedere jaren........

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja het is toch balen...

Daar zal het idd ook voor een groot deel aan liggen.

Hoe je ermee omgaat en hoeveel stof hij in de loop der jaren heeft gevreten :rolleyes:

In ieder geval hebben de mannen van Rockstar weer een puik werkje afgeleverd zo te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Maarja het is toch balen...

Daar zal het idd ook voor een groot deel aan liggen.

Hoe je ermee omgaat en hoeveel stof hij in de loop der jaren heeft gevreten :rolleyes:

In ieder geval hebben de mannen van Rockstar weer een puik werkje afgeleverd zo te zien.

ps2 is nog helmaal niet zo oud hij is pas 3 jaar in nederland toch :unsure: , maar ik heb gelukkig in de zommervaktie me ps2 van binnen bekeken en er was wel wat stof te zien en dat heb ik schoon gemaakt, maar echt alles schoon kun je hem echt niet krijgen hoor , dus het is gewoon hoe je er mee om gaat jah nou ik heb tot nu toe geen problemen heb me ps2 al 2 jaar dus... het zal wel mee vallen hoor want dit nieuws komt wel erg laat aan <_< .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...