Jump to content

Beste ps2 game ever made


Joey Snake

Recommended Posts

Nee maar Amerikanen die het spel al hebben,blijken hier problemen mee te

hebben.

Ik heb trouwens mijn PS2 nooit schoongemaakt,ik heb hem schoongehouden.

Ik heb gewoon gezorgd dat hij niet veel met stof in aanraaking komt :lol:

Bewerkt: door pinosan
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    6

  • pinosan

    4

  • Sasuke

    4

  • nickdezot

    4

Popular Days

Top Posters In This Topic

eerst haal ik mijn netwerkadaptor eruit en dan blaas ik even met de compressor (niet hard natuurlijk) in mijn expanshion bay en zo komt er al stof uit , ik blaas ook mijn rekje vanvoor uit deze zat al een beetje verstopt

maar mijn ps2 is 1.5 jaar oud, is dat al veel?

Link to comment
Delen op andere websites

eerst haal ik mijn netwerkadaptor eruit en dan blaas ik even met de compressor (niet hard natuurlijk) in mijn expanshion bay en zo komt er al stof uit , ik blaas ook mijn rekje vanvoor uit deze zat al een beetje verstopt

maar mijn ps2 is 1.5 jaar oud, is dat al veel?

als ik daar naar moet kijken hoe oud dat je ps2 moet zijn vind ik het klare onzin weet je dat ik ga niet naar 5 jaar weer een komen en weer en weer ik ben niet gek :angry: .

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat is waar , gewoon op tijd en stond eens kuisen

stond eens kuisen he ja wat moet ik daar uit hale, hahah, :lol:

maar ja waar kan je zon schoon maak disc halen dan want dan koop ik er een voor de zekerheid en hoe duur zijn die dingen wel niet man :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zon disc, maar of ie het goed doet... niet echt nee, wij hebben thuis 2 playstations2 en zwart en silver, tenige waar ik altijd beng van heb zijn dat de spelletjes snel stuk zullen zijn, zeker met men kleinere broers, ze zullen wss gta sa ook willen spelen, en men vader zal wss dan wel weer toestemmen <_<

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zon disc, maar of ie het goed doet... niet echt nee, wij hebben thuis 2 playstations2 en zwart en silver, tenige waar ik altijd beng van heb zijn dat de spelletjes snel stuk zullen zijn, zeker met men kleinere broers, ze zullen wss gta sa ook willen spelen, en men vader zal wss dan wel weer toestemmen <_<

haha ja dat heb je met broertjes :puh:, ik ben lekker alleen met ouders natuurlijk. ach ja laat maar hange me ps2 zal het wel runnen ;):D .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik leer m'n lesje nooit, bijde GTA games die ik heb III en VC, zijn zwaar bekrast omdat ik ze nooit in het doosje kan laten liggen.. :puh:

Bij GTA Sa ga ik een ''to-do list'' op m'n PS2 plakken :angry: !

Oh en B.T.W had rockstar nog commentaar over de release ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...