Q Dude Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 zo'n cleaning disk kan je gewoon in een gameshop halen en als die niet bij je in de buurt zit kan je het waarschijnlijk ook in een computerwinkel of elektronicawinkel zo'n disk halen. Mocht je PS2 zo oud zijn dat het echt niet te doen is om SA te spelen en is de garantie al verlopen dan bied Sony een eenmalige omwisseling aan voor een nieuwe PS2 tegen betaling van 81,99. Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Cool ! Ik heb mijn PS2 sinds de release van GTA III is dat oud ? Want ik denk dat mijn PS2 wel beetje in de middel zit want het laadje gaat beetje stroef etc. Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 die van mij maakt rare geluiden! Reageren
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 nee dan laaat maar heb hem al een tijdje en ik merk niks dus gewoon verder game! . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.