~Mario~ Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Hallo beste mensen, ik had een vraag over the sims 2, Ik vindt het spel nu een beetje gaan vervelen, het enige wat ik nu nog doe, is families aanmaken, of huizen downloaden en in het spel zetten, maar dat verveelt ook naar een tijdje, weten jullie nog iets leuks te doen, met the sims 2? Bewerkt: 6 juli 2006 door searagent Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Het is altijd leuk om veel te promoveren met je werk, en daar ook voor moet oefenen, en daarbij je Sim tevreden te houden. Dit is meestal best moeilijk, maar wel erg uitdagend en leuk om te doen. Ook leuk en uitdagend is om een grote familie te nemen, met bijvoorbeeld 2 volwassenen en 3 kinderen, zodat het moeilijker wordt om iedereen tevreden te houden. Ik heb ook een hele lijst voor je met tips en tricks voor de Sims 2, die je hier kunt vinden. Reageren
Upstream Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Uitbereidingset kopen? Ik denk dat de beste oplossing is, daar zijn die set's juist voor bedoelt. Als het saai begint te worden. Voor de rest kan je ook gaan modden. Je kan bijvoorbeeld met het programma 'Homecrafter Plus' beginnen, hiermee kan je makkelijk vloerbedekking en behang van een plaatje halen en in de sims zetten. Of met het programma 'bodyshop'(zit standaard bij de sims2) kan je kleren in de sims2 zetten. En als je echt heel ver wil gaan, kan je ook 3d modellen in de sims zetten. Maar dat is wel redelijk ingewikkeld, als je geintereseerd bent: kijk even op 'mod the sims2' kijken. EDIT: op mod the sims2 staan ook heel veel downloadbare meubels, auto's, huizen, kleren enzvoort. Bewerkt: 6 juli 2006 door Upstream Reageren
Caltson Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Mischien proberen je huis na te bouwen(als dit op pc is) of je buurt namaken met de winkels in je buurt enz... Bewerkt: 6 juli 2006 door gtagangster Reageren
TheGuardian Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Je kunt proberen alles uittespelen door steeds promoties en ervaringen optedoen. Zou je dit allemaal gedaan moeten hebben,, kun je zelf famillies maken en kiezen wat je ermee doet. Je kunt ook je eigen famillie zoals gtagangster hierboven zegt zelf maken, zodat je toch wat lol in het spel hebt Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.