Jump to content

Vliegschool omzeilen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor Toreno moet je een vliegdiploma halen voor je verder kan met de missie's ==> Kan je de vliegschool omzeilen door gewoon in LS een vliegtuig te stelen en wat rond te vliegen?

Ik ben namelijk al 3 dagen bezig met de vliegschool en ben het grondig beu

Geplaatst:

Nee, om het verhaal af te kunnen spelen moet je de vliegschool en de missies bij het vliegveld halen.

Als een een pc hebt, kun je iemand vragen of hij de vliegschool voor je wil doen in de Missie Hulp.

Geplaatst:
Nee, om het verhaal af te kunnen spelen moet je de vliegschool en de missies bij het vliegveld halen.

Als een een pc hebt, kun je iemand vragen of hij de vliegschool voor je wil doen in de Missie Hulp.

:N, ik speel op PS2

Geplaatst:

Ik weet niet wat het probleem is, het lijkt me toch wel dat je opstijgen, landen en rondje vliegen wel kunt, want dat zijn de enige voor het vliegbevret, en je moet minimaal zilver hebben, niks hoger is verplicht.

Het feit dat je wel met een vliegtuigje in LS kunt vliegen, waarom kan je de vliegschool zélf dan niet halen?

Geplaatst: (bewerkt)

Domovoi, zou je mischien kunnen zeggen met welk onderdeel je op dit moment problemen hebt, dan kunnen we je daar mee helpen. :)

Deze informatie zou je trouwens alvast kunnen helpen: -klik-

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Eindelijk ! Het is gelukt :klap:

En dat circle airstrip vond ik echt zoooooo moeilijk :) Heeft iemand anders voor me gedaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...