Domovoi Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Voor Toreno moet je een vliegdiploma halen voor je verder kan met de missie's ==> Kan je de vliegschool omzeilen door gewoon in LS een vliegtuig te stelen en wat rond te vliegen? Ik ben namelijk al 3 dagen bezig met de vliegschool en ben het grondig beu Reageren
Goliat Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Je zal toch echt de vliegschool moeten doen. Heb je hier te veel moeite mee dan kan je je probleem voorleggen in het GTA San Andreas Missie Hulp Forum of de je Save-Game plaatsen in het GTA San Andreas Save-Game aanvraag forum zodat iemand de vliegschool voor je kan doen. Succes ermee.. Bewerkt: 6 juli 2006 door Goliat Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Nee, om het verhaal af te kunnen spelen moet je de vliegschool en de missies bij het vliegveld halen. Als een een pc hebt, kun je iemand vragen of hij de vliegschool voor je wil doen in de Missie Hulp. Reageren
Domovoi Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Nee, om het verhaal af te kunnen spelen moet je de vliegschool en de missies bij het vliegveld halen.Als een een pc hebt, kun je iemand vragen of hij de vliegschool voor je wil doen in de Missie Hulp. , ik speel op PS2 Reageren
Baffie Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik weet niet wat het probleem is, het lijkt me toch wel dat je opstijgen, landen en rondje vliegen wel kunt, want dat zijn de enige voor het vliegbevret, en je moet minimaal zilver hebben, niks hoger is verplicht. Het feit dat je wel met een vliegtuigje in LS kunt vliegen, waarom kan je de vliegschool zélf dan niet halen? Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 en je moet minimaal zilver hebben, niks hoger is verplicht. Hij bedoelt dus minimaal brons. Reageren
Goliat Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Domovoi, zou je mischien kunnen zeggen met welk onderdeel je op dit moment problemen hebt, dan kunnen we je daar mee helpen. Deze informatie zou je trouwens alvast kunnen helpen: -klik- Bewerkt: 6 juli 2006 door Goliat Reageren
Domovoi Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Eindelijk ! Het is gelukt En dat circle airstrip vond ik echt zoooooo moeilijk Heeft iemand anders voor me gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.