Blu3ice Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Hey, ik heb onlangs een lekker mooie BMW Z4 Roadster geinstalleerd ter vervanging van de windsor. Maar ja, nu moet ik hem ook nog vinden. Ik slaag er echt niet in om hem te vinden. Ik heb al ongeveer 2 uur zitten rondrijden en ik slaag er maar niet in zo'n BMW te vinden. Nu is mijn vraag: weten jullie soms in welke regio/plaats hij vaak voorkomt? Jullie zouden mij hiermee enoooorm kunnen helpen! P.S. Ik heb WIKIGTA geraadpleegd, en hij zegt dat er geen enkele spawnplaats is... Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Er is dus ook geen vaste plek. Het meeste kans heb je in Las Venturas langs de Strip, maar dan moet je wel geluk hebben. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Of weet er iemand een tool om auto's te spawnen? Reageren
Goliat Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Oui Download 'm hier! Veel plezier ermee. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Oui Download 'm hier! Veel plezier ermee. YIEHA, ik heb hem eindelijk! (zonder tool) Toch bedankt, ik zal hem direct installeren. Reageren
Baffie Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Je had ook de missie A Home In The Hills kunnen doen, dat is de enige missie waar hij in zit, als Big Poppa uit de Mansion vlucht, staat die auto klaar om hem te achtervolgen. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Maar dan moet je hem kaduuk knallen...dus ik denk dat je bedoelt dat je Big Poppa moet laten vluchten... Reageren
Baffie Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Maar dan moet je hem kaduuk knallen...dus ik denk dat je bedoelt dat je Big Poppa moet laten vluchten... Kan allebei, als je hem laat vluchten heb je de auto nog, (dacht ik), als je hem doodmaak heb je de auto ook nog. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Maar dan moet je hem kaduuk knallen...dus ik denk dat je bedoelt dat je Big Poppa moet laten vluchten... Kan allebei, als je hem laat vluchten heb je de auto nog, (dacht ik), als je hem doodmaak heb je de auto ook nog. Sorry, had daar niet aan gedagt Reageren
Blu3ice Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Oui Download 'm hier! Veel plezier ermee. Het werkt, maar ik kan alleen een Hydra spawnen. Anders heb ik een id nodig. Heb je soms een lijst met de id's van alle voertuigen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Als je naar die site gaat waar je hem kunt downloaden, staan er ook een aantal posts, die je ziet als je een beetje naar beneden scolt. Klik dan op een plusje, dan zul je zien dat je een hele lijst met ID's krijgt! Reageren
Blu3ice Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Lekker Nu kan ik eindelijk ook een SWAT-Tank spawnen! Reageren
Donwell Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Je had ook de missie A Home In The Hills kunnen doen, dat is de enige missie waar hij in zit, als Big Poppa uit de Mansion vlucht, staat die auto klaar om hem te achtervolgen. Dat is niet helemaal waar, Baffie. Namelijk in de missie Key to her Heart staat hij als je naar buiten gaat bij de Sexshop buiten op de parkeerplaats. En wat die missie A home in the Hills betreft, het kan ook zijn dat hij die missie al gedaan heeft of dat hij er nog lang niet aan toe is... Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hij rijd best vaak rond in rijke wijken... ook wel eens in downtown. maar als je de Import en Export missies (ik decht voor de helft) hebt uitgespeelt kan je hem zo kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.