Jump to content

Ps2

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb een vraagje. Ik wil graag gta modden, maar bezit alleen de ps2 versies. Is er een manier om de gemodde versie van het spel op de ps2 te spelen ZONDER een modchip? Alvast bedankt.

>>> Door Matiscus: Topic moved naar consoles en beurs fora.;)<<<

Geplaatst:

Ja dit is wel mogelijk alleen erg onhandig en duur. Want op de pc veranderd je namelijk de data die op je harde

schijf staat terwijl de playstation informatie van de disc afleest. Als je dus wilt modden op de ps2 zul je het

cd'tje in je pc moeten stoppen, data aanpassen en dan de cd weer opnieuw branden. Dat kost je dus voor elke

mod een nieuw cd'tje. Dan heb je ook nog de kans dat je een crash krijgt, waardoor je het cd'tje kan weggooien.

Het is dus mogelijk, maar de moeite niet waard ;)

Mvg, Wazuup

Geplaatst:
Dat kost je dus voor elke mod een nieuw cd'tje.

je kan tog ook een dvd-rw neme?

maar het grootste probleem was hoe ik zonder een modchip die dvd zou kunnen spelen. Als iemand mij dat kan laten weten, graag.

Geplaatst:

San Andreas past niet op een CDtje ;) Je moet dus een DVD hebben... En dan valt dat programma van Jarno dus af.

Geplaatst:
San Andreas past niet op een CDtje ;) Je moet dus een DVD hebben... En dan valt dat programma van Jarno dus af.

Als een DVD-RW niet werkt pak je toch gewoon een DVD-R.... :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...