~Mario~ Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Hallo allemaal, ik heb een Aiti radeon videokaart 9200 Se 120.0 mb Maar mijn vraag is: Kan ik deze videokaart ook beter en hoger maken ofzo? Nog een betere kwaliteit? En wat woord er precies bedoeld met: zo,n update video driver ofzo? Krijg je dan alle video,s hiervan? Reageren
Argon Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Hallo allemaal, ik heb een Aiti radeon videokaart 9200 Se 120.0 mbMaar mijn vraag is: Kan ik deze videokaart ook beter en hoger maken ofzo? Nog een betere kwaliteit? En wat woord er precies bedoeld met: zo,n update video driver ofzo? Krijg je dan alle video,s hiervan? Je kan een videokaart niet beter maken, dan zal je gewoon een nieuwe moeten kopen. Of met hetzelfde doorgaan. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Zijn er geen patch voor dan? En wat woord er dan bedoelt met video cinema? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 het is mogelijk, maar geheel op eigen risico! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hoe bedeol je op geheel eigen risico? Reageren
Goliat Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Kijk ''hoger''(zoals jij het noemt) is mogelijk. Denk nu niet dat je dat zo 1,2,3 doet want dit is nogal helemaal niet zo makkelijk. Wanneer er een poging wordt gedaan om b.v. een videokaart te upgraden, hoger te maken of hoe je het ook wilt noemen spreken we van overclocken. Het risico van overclocken is, dat je videokaart in dit geval kan smelten . Om dit te verkomen heb je dus een goede koeler nodig. Meer over overclocken vindt je hier: -klik- De instructies die worden gegeven zijn voor Nvidea kaarten, ik neem aan dat dit voor ATI kaarten wel ongeveer het zelfde is. Het maakt je in ieder geval bekend met het begrip overclocken. Zelf raad ik je overclocken af, hoe klein je met een goede cooler het risico dat het mis gaat ook kan maken, het blijft altijd aanwezig. Koop gewoon een 256 MB kaartje. Hier een site met Videokaarten, volgens mij kan je er ook online bestellen: -klik- Bewerkt: 7 juli 2006 door Goliat Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hoe bedeol je op geheel eigen risico? Je kan een Videokaart net zoals een CPU overklokken. Dat betekend dat je de GPU (Graphics Prossecing Unit) sneller kan laten draaien dan de fabrieksinstellingen.. Dat heeft als voordeel dat je grafische kaart sneller werkt. En dat is geheel volgens eigen risico, omdat ten eerste de garantie vervalt, en ten tweede loop je het risico dat je videokaart doorbrand.. Wil je informatie over overklokken moet je maar even googlen, want er zijn zoveel sites te vinden over dat onderwerp... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.