spoeky Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Als ik de driver van de videokaart installeer gaat de computer heel raar doen. Hij gaat naar 2 minuten telkens uit en dan start ie opnieuw op. Ook als ik een map aan klik gaat het beeld knipperen. En als ik een spel speel loopt ie telkens vast en zie ik van die rare strepen en vlakken die telkens knipperen door het beeld heen. Maar als ik de driver niet installeer kan ik prima internetten en blijft de computer ook aan. alleen spellen kan ik dan niet spelen. Een paar maanden geleden kon ik prima alle spellen spelen zonder die rare strepen en vlakken erin. Ook liep de computer niet vast. Weten jullie mischien hoe het komt dat de computer raar gaat doen als ik een driver van de videokaart installeer? ik heb ook al geprobeert om de computer te scannen op virussen en programma's die rotzooi verwijderen van de computer. Maar dat help niet. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Verwijder anders die onodige drivers eerst, en installeer daarna je videokaart opnieuw vanaf de hardwarefabrikant Dus gewoon even proberen je videokaart opnieuw te installeren. Bewerkt: 6 juli 2006 door searagent Reageren
spoeky Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 heb ik al geprobeert maar het helpt niet! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Ook echt niet om hem helemaal opnieuw te programmeren? Dat je hem eerst verwijdert bij confugieratiescherm>software en dan? Bewerkt: 6 juli 2006 door searagent Reageren
Nickonly Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Misschien kan systeemherstel werken. Dan moet je gewoon op een datum klikken waneer jouw computer het nog wel deed. (Start > Configuratie scherm > Prestaties en onderhoud > systeemherstel (staat bijna helemaal links boven bij "zie ook")) Bewerkt: 6 juli 2006 door Nickonly Reageren
spoeky Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 ik heb dat ook al geprobeert om het bij sofware te verwijderen maar dat helpt niet. en systeemherstel helpt ook niet de computer loopt dan nog steeds vast. ook bij spellen heb ik dan nog steeds strepen en vlakken in het beeld en het spel blijft dan nog steeds hangen Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Misschien moet je even bij de opties kijken van je videokaart, zodat je mischien het 1 of ander kan uitschakelen, of je hele pc opnieuw installeren. Bewerkt: 6 juli 2006 door searagent Reageren
spoeky Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 heb ik ook al geprobeert maar het helpt gewoon niet. terwijl ik een paar maanden geleden gewoon spellen kon spelen met de driver en videokaart die ik nu heb geinstalleerd. ik zit nu op een andere computer Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Gooi er dan gewoon ok een andere videokaart in, of installeer of formateer heel je pc opnieuw. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Heb je de goede drivers wel geinstalleerd? Reageren
spoeky Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 ik weet al waar het aan ligt. Mijn vader ging in de computerkast kijken en zo'n koelingblok was afgebroken. en later was de prossesor doorgebrand . Bedankt voor het posten van ideeën! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Oeh dat komt je dan duur te staan! Je probeerde zeker je pc te overlocken? wil er net ook aan beginnen. Bewerkt: 7 juli 2006 door searagent Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 ik wou net vargen of je een ati videokaart had.want daar krijg je vaak problemen mee met games hoor ik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.