Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

bij de missieDam and Blast krijg ik het vliegtuig echt ni zo hoog om door de cirkel te vliegen

als hij op het hoogst isdan zakt het weer aar beneden wat ka nik doen om het te halen

Geplaatst:

Als jij écht op het hoogste punt zit wat vliegtuigen kunnen bereiken, moet je zelfs weer een stuk naar beneden voor de corona. :schater: De corona waar je doorheen moet vliegen hangt op ongeveer anderhalf balkje, (het balkje waar je kunt aflezen op wat voor hoogte het vliegtuig is) dus die hoogte zul je ongeveer moeten aanhouden. Mocht de missie écht niet lukken, dan kan je natuurlijk altijd jouw savegame in het >>>Savegame Aanvraag Forum<<< zetten. ;)

Veel succes verder met de missie! :cya:

Geplaatst:

Je kan het beste niet in één keer omhoog gaan, ga gelijdelijk omhoog, tot dat het gele driehoekje op je radar een vierkantje word, hiermee word bedoeld dat dat object (de corona) zich op dezelfde hoogte als jou bevindt. Blijf nu gewoon zo vliegen, en ga niet veel hoger of lager, zo moet je er door kunnen komen.

Je moet niet in één keer stijl omhoog gaan want dit zorgt ervoor dat je snel weer daalt, als je toch daalt blijf dan gewoon weer proberen omhoog te stijgen, als je het opgeeft komt je er niet, meestal kom je wel weer op de goede hoogte.

Succes ;)

Geplaatst:

Ik heb misschien nog een tip waar je wat aan hebt. Vlieg gewoon naar de corona, probeer dan natuurlijk ook al zoveel mogelijk hoogte te pakken, dat is altijd lekker meegenomen. Dan als je bij de corona komt, vlieg je er onderdoor en je vliegt gewoon een stuk door. Niet te lang 10 á 15 seconden kun je doorvliegen. Dan ga je via links of naar rechts een bocht maken terug naar de corona, ondertussen dat jij die bocht maakt houd je ook de vlieg knop in, dus de knop waarmee je omhoog gaat. Als je het goed doet zie je dat je vliegtuig heel makkelijk veel hoogte maakt, lukt het je niet in een keer probeer nog een keer, je zult zien dat het toch wel heel makkelijk is, succes! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je wel genoeg geholpen bent, ik vermoed alleen dat je vergeten bent om het landingsgestel in te laten gaan, dit kan je doen door op 2 te drukken. Sorry als ik het mis heb, het is een zwaar vliegtuig dus zelfs met het landigsgestel kan het nog steeds lastig zijn om die rode ring te bereiken. Maar goed dan heb je nog de tips van Typhoon, -Matthijs- en Pietje II.

Succes ermee. ;)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:
Ik denk dat je wel genoeg geholpen bent, ik vermoed alleen dat je vergeten bent om het landingsgestel in te laten gaan, dit kan je doen door op 2 te drukken. Sorry als ik het mis heb, het is een zwaar vliegtuig dus zelfs met het landigsgestel kan het nog steeds lastig zijn om die rode ring te bereiken. Maar goed dan heb je nog de tips van Typhoon, -Matthijs- en Pietje II.

Succes ermee. ;)

Dat dacht ik dus ook, had ik ook een keer bij nde vliegschool toen dacht ik echt dit is gewoon onmogelijk om te halen, en dat heeft hij dus ook volgens mij.

Geplaatst:

Je stijgt op van het vliegveld in LV en het is de bedoeling dat je héél hoog komt, je moet immers de rode cirkel bereiken. Je start stijgt op je vliegt een eindje met stijgende waarde rechtdoor, draait en stijgt weer. Dan kom je bij de water inham van de rivier die uitmond in 'zee' vlieg daar heen zodat je recht door de cirkel vliegt, maar blijf ondertussen flink stijgen want het is een eind. Op het laatst zie je een rode cirkel aankomen en vlieg er door heen en druk als je erdoor heen gaat op enter of op PS2 op een andere toetst.

Veel Succes :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...