Die Hard Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Weet iemand waar de Mad Dogg's Villa is? Ik heb wel is een mini-villa gezien bij Bone Country, aan de linkerkant van het riviertje, maar is dat hem misschien? Ik vond hem zo klein, dus... Ik wil graag ff een kaartje als het kan. Bewerkt: 6 juli 2006 door GTA Ganggast Reageren
BaasB Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Je kunt Madd Doggs Mansion vinden op de plek van de save diskette, waar op het plaatje hierboven een groene pijl naartoe wijst. Het kan trouwens zo zijn dat er bij jou nog geen save diskette is op de plek van Madd Doggs Mansion, want die save diskette komt er pas rond het einde van de story line. Hier nog een ingezoomd plaatje: Ik hoop dat je het kunt vinden, succes ermee. Groeten BaasBart Bewerkt: 6 juli 2006 door BaasB Reageren
Caltson Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 eigenlijk akn het ook zonder kaartje hoor..het is simpel: het mansion ligt gewoon naast het vinewood teken.. Greetz Reageren
Die Hard Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Dankjewel, het is gelukt. Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Als t goed is zie je dat op de map Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.