kees1991 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) een tijd geleden hat iemand annder een monster truck baantje gemaakt maar die werkt bij mij niet. :| ik vont het tog wel een leuk idee dus heb ik er self een gemaakt helaas kan ik nog steets niet een model ingame setten dus heb ik een vraag voor jullie. wil iemand dit voor mij doen hier de link http://rapidshare.de/files/25124675/model.rar.html alfast bedankt EDIT matiscus gaat probeeren hem ingame te krijgen Bewerkt: 6 juli 2006 door kees1991 Reageren
Matiscus Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Mooie mod. Ik zal het even ingame draaien. Als het goed lukt tenminste. Verder vind ik het jammer dat het in Sketshup gemaakt is. Hopelijk heeft dit mooie model geen bugs. Maar we zien wel. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 kan niet wachten tot dit in men sa staat Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 ik zelf kan ook niet wachten er is aleen 1 probleem en dat is dat het eiland in het water staat dus ik weet niet hoe je daar moet komen met de monster truck. Reageren
Bongo Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Dat kan je dan gewoon doen met de vihicle spawn tool. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 ja ik kan wel er voor zorgen dat er een monster truck staat als je dat wilt Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 hydra-hunter-cheata als je dat doet dan moet je weer een niew game opstarten en dat vint ik niet zo luek. maar bedankt voor het aanbot Bongo ja dat is waar. maar tog vint ik het dan nog niet echt kompleet omdat je dat weer andere mods moet hebben of je moet cheaten. ik denk dat ik er mischien nog wel een brugetje bij maak. of dat hydra-hunter-cheata er tog maar 4 monster spand. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 hydra-hunter-cheataals je dat doet dan moet je weer een niew game opstarten en dat vint ik niet zo luek. maar bedankt voor het aanbot Bongo ja dat is waar. maar tog vint ik het dan nog niet echt kompleet omdat je dat weer andere mods moet hebben of je moet cheaten. ik denk dat ik er mischien nog wel een brugetje bij maak. of dat hydra-hunter-cheata er tog maar 4 monster spand. als je het wilt dat ik een brug bouw en ingame zet van het eiland naar san andreas ? Reageren
.Antonio Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 vette mod het is inderdaad alleen jammer dat het met sketchup is gedaan, maar ik kan het niet beter Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 hydra-hunter-cheata ik heb nu wel besloten om er een brug bij te maaken (als het eiland teminste ingame kan). dit heeft namelijk het voordeel dat je ook met autos kunt stunten die je niet kan spanen. maar ik wou nog wel even wagten tot het eiladn ingame is. als dat klaar is sal ik kijken of ik self een brug maakt of dat u doet ik heb 1 vraag voor u: me welke progama werk jij ? Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Het staat ingame. Jammer genoeg heeft het een bug. Maar je hebt er niet veel last van. Het is namelijk op dat groot grasveld. Hier zijn enkele screens. Succes ermee en veel speel plezier. Ik heb het wel moeten hertexturen. Verder ziet het er wel goed uit. Ook ligt het eiland een stukje onderwater. Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) oke dankzij Matiscus is het eiland nu ingame dank u Matiscus hier dus de officiële download http://rapidshare.de/files/25182689/model.rar.html binenkort komt er nog wel een update EDIT ik vint hem self heel cool geworden. aleen merk ik self nog een problempje. en die is: je komt lastig bij de ander banen. verder kan ik de bug in het gras niet vinden. maar wel is er een bug bij het eerste stuk van de muurtjs die de aanloop voor de schans schijd. dit is oferigens niet zo erg want als die bug er niet was en je gaat een klijn beetje met de banden tegen de muur aan heb je de hele auto vas sitten aan de muur. wat je kan verwagten in de update: een rumte achter de aanloop zodat je maklijker van de eene naar de andere kan. een paar extra schansen. en warzijnlijk een brug of een gespande monster. TIPS EN RATES graag Bewerkt: 7 juli 2006 door kees1991 Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 ik geef hem een 8/10 ik vind het wel orgineel Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Tips: Eigenlijk heb ik maar 1 tip. Je bent een kerel met heel veel inspiratie. Daarvoor heb ik maar 1 zin. LEER 3dsmax!! Dan staan al je models ingame zonder enige bug. Verder vind ik die brug wel een goed idee. Maar de plaats weet ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.