Jump to content

Chiliad challenge

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik denk dat ik een goede manier heb gevonden om de chiliad challenge te winnen.

ook al ben je laatst,je kan toch winnen!

WAT JE MOET DOEN:

1)zorg voor sniper rifle

2)als je niet 1stes bent,gaat dan niet over de eindstreep,maar ga er voor staan.

3)stap van de bike en pak je sniper rifle

4)sniper alle mannen van hun fiets tot er niemand overblijft.

5)spring dan terug op je fiets en ga over de eindstreep:je bent 1ste!

normaal,als je wapnes gebruikt bij de chiliad challenge,word je gediskwalifiseerd,de sniper rifle echter,is hier een uitzondering op...

NOTE: let wel op de tijd als je van je bike bent;als je niet op tijd terug op je bike bent is je missie failed...

Greetz :cya:

Geplaatst:

Ik wist niet dat de sniper rifle een uitzondering is... ga ik zelf ook ff uitproberen. Werkt het ook bij de triathlon?

Geplaatst:

ik denk het niet,dit is enkel bij mount chiliad,je kan wel tijdens de triatlon iemand tijdens het lopen een mep verkopen,licht ie effe op de grond,en kan je die rustig voorbijlopen

Geplaatst:
hey

ik denk dat ik een goede manier heb gevonden om de chiliad challenge te winnen.

ook al ben je laatst,je kan toch winnen!

WAT JE MOET DOEN:

1)zorg voor sniper rifle

2)als je niet 1stes bent,gaat dan niet over de eindstreep,maar ga er voor staan.

3)stap van de bike en pak je sniper rifle

4)sniper alle mannen van hun fiets tot er niemand overblijft.

5)spring dan terug op je fiets en ga over de eindstreep:je bent 1ste!

normaal,als je wapnes gebruikt bij de chiliad challenge,word je gediskwalifiseerd,de sniper rifle echter,is hier een uitzondering op...

NOTE: let wel op de tijd als je van je bike bent;als je niet op tijd terug op je bike bent is je missie failed...

Ik denk niet dat dit zal werken. :N Want hoe wil je eerder bij de finish komen dan de andere renners? Afsnijden gaat niet, want je word dan teruggezet op de weg, als je afsnijd. En als je de weg volgt helpt het nog niet, want dan zijn ze eerder bij de finish dan jij. Probeer het eerst ff uit voordat je het hier post. ;)

Geplaatst:

je moet gewoon de weg volgen,flying dutchman,zorgen dat je niet 1stes bent,dus 6des en dan iedereen voor de eindstreep aan de finish afknallen (headshots)

Geplaatst:
je moet gewoon de weg volgen,flying dutchman,zorgen dat je niet 1stes bent,dus 6des en dan iedereen voor de eindstreep aan de finish afknallen (headshots)

Maar HOE kom je dan bij de eindstreep VOOR dat de andere deelnemers daar zijn, als je zesde bent? Dan moet je toch afsnijden, en dan wordt je teruggezet op de weg. :? Maar als je ze na de finish afknalt, dan ben je toch alsnog zesde??

Geplaatst: (bewerkt)

Volgensmij bedoelt hij dat het niet uitmaakt, je laat de anderen winnen, vervolgens rij je zelf op je dooie gemakje de berg af via de checkpoints, dan vlak voor de finish stap je van je fiets af, schiet je alle wielrenners van hun fiets af, en rij je zelf over de streep heen. Volgensmij bedoelt hij dat, je hoeft dus niet eerder aan te komen. Ik ga het eens uitproberen, ohwee als het niet klopt mannetje! :D:)

Ik heb het geprobeerd, hij had gelijk. Je moet echter wel met de kopgroep blijven, anders heb je kans dat je ze bij de finish mis. Stop er dan vlak voor en schiet ze met de sniper allemaal neer, ik heb nog een screen weten te maken. Handige tip, ik zal hem op WikiGTA erbij zetten, goed gezien! Sorry voor onze kritische houding eerst, maar er zijn zoveel van zulk soort tips die niet kloppen, dat zoiets te verwachten is.

Op de screen is het niet helemaal duidelijk te zien, maar de ene die er nog ligt is één van de slachtoffers.

post-1289-1152221910.png

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Ik ga er toch even een spampost tegenaan gooien:

:klap: geweldige tip :klap:.....als je eens wist hoe vaak ik die #$%*(^$ berg op ben gegaan en weer naar beneden. En zo lukt het altijd. Het voelt een beetje als de boel flessen, maar ach: in de liefde en in GTA SA is alles geoorloofd. Dank voor de truc :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Ik ga er toch even een spampost tegenaan gooien:

:klap: geweldige tip :klap:.....als je eens wist hoe vaak ik die #$%*(^$ berg op ben gegaan en weer naar beneden. En zo lukt het altijd. Het voelt een beetje als de boel flessen, maar ach: in de liefde en in GTA SA is alles geoorloofd. Dank voor de truc :Y

Toen ik hem net uit ging proberen met de Scotch Bonnet Yellow Route, had ik het niet eens nodig, ik werd sowieso al eerste. Toch maar even gewacht en uitgeprobeerd, ik heb hem op WikiGTA erbij gezet.

Tip op WikiGTA

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Je gaat naar de top van de Chiliad vlak bij Angel Pine.

Daar staat een fiets.

Als je op die fiets gaat.

Start de Chiliad Challenge.

Maar je moet wel genoeg fiets skill hebben.

Dus eerst moet je nog wat fietsen voordat je de missies kan doen.

Om je fiets skill hoger te krijgen.

Als je het met cheats doet.

Doe dan deze code.

NATURALTALENT.

Dan heb je 100 % fiets skill.

Dan haal je de missie heel makkelijk.

Veel succes BBS.

Roy S.

Geplaatst:

Dit is een tip waar veel nog wat aan hebben (ik dus ook!)! Zulk soort tips moeten vaker bedacht worden :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...