-_-Carl Johnson-_- Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) Ik heb Informatie verzameld vandaag van SA hier is het: ------------------------------------------- 1.Hier staat CJ graffity te spuiten. Het is dus mogelijk om graffitti te spuiten (Dat wisten we al) Er zijn 100 Geheime Graffity Tekeningen van andere Gangs die jij allemaal moet over spuiten in Tekeningen van The Orange Grove Familie (Jouw eigen gang) ---------------------------------------------------------- 2.Het is dus mogelijk om te basejumpen, want hier zie je CJ die van een gebouw af springt en zijn parachute tas aan heeft. Hier trekt CJ die zijn parachute trekt ---------------------------------------------------------- 3.CJ als een gangster --------------------------------------------------------- 4. Een missie dat CJ een wiet olantage moet afbranden --------------------------------------------------------- ANDERE FOTO's IGN VIDEOS UPDATED: http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_1.html http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_2.html http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_3.html http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_4.html http://media.ps2.ign.com/media/611/611957/vids_5.html Bewerkt: 26 oktober 2004 door -_-Carl Johnson-_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Alleen screens die gemaakt zijn via PC van je PS2. (lees: er moet geen TV zichtbaar zijn). Ook moet hij van mooie kwaliteit zijn. Als dat het geval is, dan mag het. Denk om spoilers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ben benieuwd van screens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik had het al gezien het was niet echt bijzonder, daar bedoel ik mee: Het balkje waar je health enzo instaan. ik denk dat er verder niet veel verschil is met de screens die we van Rockstar gekregen hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik had het al gezien het was niet echt bijzonder, daar bedoel ik mee: Het balkje waar je health enzo instaan. ik denk dat er verder niet veel verschil is met de screens die we van Rockstar gekregen hebben ik heb in game screenshots gezien met hud echt gaaf de sterren zijn ook weer terug!!! . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Hahahaha zo'n geweer dat ze in zo'n auto zitten maakt een cool geluid! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Hahahaha zo'n geweer dat ze in zo'n auto zitten maakt een cool geluid! :lol: ja echt wel, mooi movies, vooral dat je nu de mooie rhino tanks ziet, maar die loop kan je zelfs naar boven doen om een heli bvb op te blazen van uit de lucht echt gaaf B) B) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) viel het op dat in 1 van de filmpjes een auto werd gejat en dat de gene die dit speelde wou de uitgestapte meerijder(ster) dood rijden maar zij ging 2 x door de auto heen en ging niet dood <_< <_< <_< <_< maar verder rhino tank is gaaf lekker heli´s uit de lucht halen met de tank de drive by shoot out´s zijn SUPERB 4. Een missie dat CJ een wiet plantage moet afbranden wtf dat is zonde waarom verbranden <_< hadden ze het beter kunnen knippen en aan mij geven Bewerkt: 26 oktober 2004 door tupac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 Mooie gameplay footage ! Mischien kan ik de game morgen/overmorgen al kopen ! Ga morgen en overmorgen en als ik 'm dan niet heb naar de winkels ! Want sommige winkels krijgen 'm gewoon véél eerder ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ja, dat van dat door iemand heen rijden heb ik ook gezien, laat ons hopen dat dat van de revieuw versie van IGN is en daarin nog niet alles op punt stond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ik zag dat ook jah zag er echt wierd uit je hoorde dat ze over werk gereden maar liep gewoon vrolijk door <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 dat zou egt kut zijn als je die wijve nie zou kunne overijden...1e bug ontdekt :confused: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ja had ik ook opgemerkt en kijk eens naar de vlam van hun guns , lijkt me ook niet echt real :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 en het geluid ook nie echt was ook nep hoop ook dat het een preview versie was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2004 ik hoop het ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.