Jump to content

.Bin waar plaatsen ?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb net een driver gedownload voor men geluidskaart te instaleeren maar het is geen instaleer en in winrar staat aleen een .Bin bestand waar moet ik het plaatsen om mijn geluidskaaart te kunnen laaten werken ?

Geplaatst:

Je moet de .bin branden op een Boot-CD/DVD dit kan je doen met het programma Nero.

Geplaatst:

Hoeft niet .bin is een opgeslagen schijf image, kan ook geopend worden door middelvan Deamon tools, deze maakt image bestanden open.

Geplaatst: (bewerkt)
Hoeft niet .bin is een opgeslagen schijf image, kan ook geopend worden door middelvan Deamon tools, deze maakt image bestanden open.

En het bespreken van dit soort dingen is tegen de opgestelde forumregels. ;)

Edit:

Zo maakt je trouwens een boot-CD:

nero0yw.th.jpg

Klik op DATA en vervolgens op 'een opstart DVD maken' het kan zijn dat jij het iets anders hebt door het hebben van een andere versie van Nero.

Nadat je op 'een opstart DVD maken' hebt geklikt wijzigt alles zich vanzelf, volg gewoon de ''setup''

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Deamon tools is niet illegaale hap,

Met deamon tools kan je kapotte schijfimages ( die je bijvoorbeeld zelf hebt gemaakt) toch nog proberen te openen door middel van een virtuele schijf aan te maken, ik ken dit programmatje door dat ik het heb gekregen van iemand toen mijn schijfimage (met data, belangrijke documenten) kapot was, kon ik het daarmee openen, Ik vind het nuttig je kunt het opslaan en je hoeft geen onnodig cds te branden.

Ik gebruik schijfimages ook voor backups kan je ze daarna gebruiken om iets toe tevoegen door middel van deamon tools.

Geplaatst:

Even een kleine quote naar de forumregels:

Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar warez en/of tools hiervoor)

Daemon Tools kunnen inderdaad best wel eens een nuttige (lees legale) toepassing hebben maar worden over het algemeen gebruikt om illegaal gedownloade spellen toch te kunnen spelen zonder DVD of CD. En daarom hebben we de regels op dat punt aangescherpt en "tools hiervoor" aan de regel toegevoegd. Het bespreken van Daemon Tools is derhalve op het forum NIET toegestaan.

Geplaatst:

hydra-hunter-cheata, welk type videokaart heb je, want zowel ati als radeon hebben voor hun nieuwste drivers een gewone download. Dus niet een cd/dvd image.

Geplaatst:

Weet je zeker dat je wel de goede drivers hebt gedownload? Meestal is het gewoon een exe bestandje van tussen de 15 en 20 MB

Denk dat je nog even goed moet kijken op de website van de fabrikant.

Geplaatst:

ten eerste: de meeste fabrikanten gebruiken geen compressie, gewoon een uitvoerbaar bestand

ten tweede: zéker niet een .bin bestand ín een gecomprimeerd bestand

ruikt naar warez jongens

Geplaatst:
ruikt naar warez jongens

Omdat er geen harde bewijzen zijn, deel ik geen warns uit. Wel gaat dit topic op slot, omdat het echt op het randje ligt. Bovendien is hierboven al uitvoerig uitgelegd hoe je het .bin-bestand aan de gang zou kunnen krijgen, dus daar valt toch niet meer veel aan toe te voegen.

Verder lijkt ook mij het veel waarschijnlijker dat je niet gedownload hebt wat je denkt. Meer dan negen van de tien keer is een driver in de vorm van een uitvoerbaar bestand (.exe) en niet in de vorm van een compressed file (bijvoorbeeld .bin).

Nogmaals, ik beschuldig niemand. Ik sluit dit topic om eventuele illegale praktijken te voorkomen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...