Ar Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Ik ben de hele tijd boven het gele driehoekje aan het cirkelen, maar ik zie het rode rondje niet dat aangeeft wanneer je moet springen (ik neem aan dat je moet springen, anders neem je geen parachut mee in een vliegtuig ) Zou iemand voor mij deze missie willen doen? Alvast bedankt. Bewerkt: 7 juli 2006 door ViceCity
HerrieM Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Gehaald: Dam and Blast + Veel plezier met de volgende missies. Bewerkt: 7 juli 2006 door HerrieM
Dinkydau Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Dat ene driehoekje is een corona. Maar die zit heeel erg hoog. Ik wist eerst ook niet wat ik daar moest. >>> Door GTA-Sheep: Dit is het save-game aanvraag deel van het forum. Hier plaats je een aanvraag en wordt het level voor je gehaald. Tips over een missie of vragen hierover gelieve ergens anders te plaatsen<<<
Ar Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Nog bedankt voor het behalenvan de missie.
Recommended Posts