nick11123 Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 ik wil mijn broertjes laptop schoonmaken maar ik wil graag tips horen hoe dat nou eigenlijk moet, want je kan hem niet zomaar uitelkaar halen neem ik aan ik heb wel schroeven aan de onderkant gezien. maar hoe kan ik het beste de laptop schoon maken van binnen het is een oude laptop een Compaq Armada met windows 98 en hij is wel wat groter dan de laptops van tegenwoordig want die zijn zo dun alvast bedankt voor de tip Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Je moet een laptop lekker in elkaar laten zitten.. De kans dat je iets kapot maakt is reuzegroot, en het heeft geen enkele zin bij het schoonmaken.. Bovendien vervalt meteen de garantie als je hem openmaakt, omdat hij overal verzegeld is. Ik raad je aan gewoon een busje perslucht te kopen, zodat je het toetsenbord goed kan schoonblazen, en een zachte droge doek voor het TFT-scherm. Verder valt er weinig schoon te maken aan een laptop... Bewerkt: 7 juli 2006 door RonaldVC Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Met een lichte stofzuiger erin blazen,dan vliegt dat stof eruit of eens goed schudden met het toetsenbord Werkt altijd Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 oke bedankt jongens @Ronaldvc de laptop is al een paar jaartjes oud dus garantie is allang al voorbij ik zal ook denk ik maar beter gewoon het scherm schoonmaak en flink in het toetsenbord gaan blazen. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Kijk uit met stofzuigers bij een toetsenbord, mijn oude mist een toets. Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) ik heb hem schoongemaakt hij ziet er weer skip en span uit maar toch heb ik de schroefjes losgemaakt en erin gekeken het lukte niet om dat bovenkant eraf te halen want het zat allemaal met printplaten en draadjes aan elkaar vast dus ik heb hem op een kiertje kunnen binnen kijken en het is echt ongeloofelijk wat er allemaal in zit alles zit gewoon stijf op mekaar maar ik denk zal ik hem niet helemaal uitmekaar maken straks komt dan broertje thuis van school en dan dat ding stuk en dan is het janken en heb ik het weer gedaan. alleen toen ik hem opstarte deed dat muis ding waar je met je vinger over heen moet gaan een beetje raar. maar hij staat nu uit. dus ik denk dat dat zo wel weer normaal word Hoop ik Bewerkt: 7 juli 2006 door nick11123 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Maak maar eens een foto van de binnenkant dan. IIG veel plezier verder met je laptop. Reageren
Schno009 Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 hij zit waarschijnlijk vast met kleine clipjes, gewoon een dunne schroevendraaier onder de rand steken, you'll be amazed what you find!. het moederboard is ongeveer de grootte van een grote cd. Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Maak maar eens een foto van de binnenkant dan. IIG veel plezier verder met je laptop. dan moet ik wel een foto tussen het kiertje maken gaat een beetje moeilijk maar het is niet mijn Laptop maar die van me broertje alleen een probleem hij wilt miet meer opstarten dan loopt hij vast ik kijk morgen wel of hij het weer doet want hij is nu nog een beetje vochtig. @Scho009: de moederbord beb ik niet gezien jawel maar hij was niet even groot als een CD maar die harde schijf die was wel klein. maar het is een oude laptop dus die moederboard is nog grooter als een CD bij de nieuwe modellen daar is het zeker even groot als een CD Bewerkt: 7 juli 2006 door nick11123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.