Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben van een wallpaper vertrokken en ben door middel van enkel filters dit bekomen. Er zit dus niks van brush of smudge in. Enkel voor mijn naam heb ik wat gesmudged.

riotres7do.jpg

Originele wallpaper:

riotresponse184sz.th.jpg

Ik denk erover om een tut te maken... Doen? :)

Geplaatst:
Komaan mensen, ik wil weten of jullie hier een tutorial over willen of niet. :puh:

Ah, ik had niet eens zien staan dat dat ook in de eerste post stond. Het lijkt me een heel goed idee om hierover een leuke Tut te maken waarin gewoon duidelijk wordt uitgelegd hoe dit moet. Handig voor beginners als hij heel duidelijk is, maar toch ook voor andere mensen die een mooie Sig willen maken, want een mooie Sig is het, daar kan ik niet onderuit. Een 8.7 als ik een cijfer moest geven! :klap:

Geplaatst:

ik vind hem vet !! Dizee _O_

hier kan je wel een Tutorial over maken ik zou wel willen weten hoe je dat kan doen

is voor de anderen denk ik ook wel leuk :Y

KUTGW :klap:

Geplaatst:
Bedankt :)

Komaan mensen, ik wil weten of jullie hier een tutorial over willen of niet. :puh:

Tut's van jou zijn altijd welkom Dizzee. Dus begin er maar vast aan. :Y:puh:

Die sig is echt goed gelukt. Eerst moet je goed kijken wat er allemaal aan gebeurd is. Maar hoe langer je kijkt, hoe meer detail je ziet. En dat bevalt me juist zo goed eraan, de detail zijn tot in de puntjes goed afgewerkt... Ik zou echt graag willen weten hoe je het gedaan hebt, en juist wát je er allemaal aan gedaan hebt. :Y

Geplaatst:

Wallpapers maken van uit een sig blijkt altijd heel goed uit te komen, net zoals bij jou.. :puh:

Ik vindt het heel goed gelukt zoals altijd, er zit heel wat diepte in, alleen vindt ik je tekst niet zo goed gelukt. (vind ik van al je sigs raar genoeg trouwens :$)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...