~Mario~ Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Hallo, ik ga morgen een een week op vakantie en daarvoor, heb ik deze sig gemaakt: Graag de comments en rates! Bewerkt: 7 juli 2006 door searagent Reageren
Pitbull Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hij is wel lol alleen een beetje uitgerekt.7/10 greetz, CC ja is idd uitgerekt, 7.9/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik vind hem heel erg lelijk sorry,je tekst is prut,het kwalitet is prut er zit geneens een border om. 4/10,sorry zo'n laag cijfer geef ik niet vaak. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Oke daar geef ik niet om, dan weet ik at ik het de volgende keer beter moet doen, Ik maak wel eens vaker fouten, kan ik het later weer herstellen. Reageren
Advancegta Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) IK vind hem wel leuk. Maarja ik ben dan ook niet zon fotoshop maker. details als render(wat is dat?) zie ik niet ik vind hem wel geinig 7.4/ 10.1 EDIT: EN wat is bordor? Bewerkt: 7 juli 2006 door advancegta Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Een border is een rand om je sig. Ontopic: Ziet er nog redelijk uit, maar had beter gekund. 7/10. Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik vind hem heel erg lelijk sorry,je tekst is prut,het kwalitet is prut er zit geneens een border om.4/10,sorry zo'n laag cijfer geef ik niet vaak. Kan je hem dan misschien wat tips geven wat hij eraan kan verbeteren...? ------------------------ Voor een vakantie sig vindt ik dat hij niet druk moet zijn, en dat is bij jou gelukt. Een sig moet niet altijd een border hebben, ik vindt het ook wel eens mooi zonder. Misschien kan je het wit transparant maken en als PNG opslaan? 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.