Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben met een paar mensen een mod aan maken (GTA Revolution).

De bedoeling van de mod is heel VC te veranderen (we zijn al op 1/3) en die missies weg te halen. Je moet dan door te stunten geld verdienen en daar kan je huizen mee kopen met garages.

Ik heb eens tussen de standart scrips van de mission builder maar ik kon er geen vinden die aan mijn wensen voldeed.

Als je missies weg waren kon je ook geen huis meer kopen.

Kan dus iemand mij ff uitleggen hoe je alleen de missies weghaalt??

Please want anders kan de hele mod niet doorgaan.

Geplaatst:

Het is ontzettend veel werk om alle missies weg te halen, maar dat is waarschijnlijk

ook niet nodig. Als je ervoor zorgt dat de eerste niet gestart kan worden, heb je er verder geen last van. Wat je dan wel moet doen is de code opzoeken die de blokades op de bruggen opruimt, want je wilt wel naar het tweede eiland.

Ik had het wel willen doen, maar ben op dit moment erg druk met een project (waar ik nog niets over kan zeggen)...

Maar als je vastloopt moet je maar even hier vragen....

Geplaatst:

GEwoon de threads vanaf Mission 1 tot en met de laatste mission verwijderen.

En onder de define objects meot je ook goed instellen.

Vage uitleg zeker he :puh:

Geplaatst:

Dat werkt niet, want je moet ook alle referenties vanuit het MAIN gedeelte o.a. de start_mission verwijderen. En daarbij komt dat voor het kopen van huizen ook missies gebruikt worden, en die moet je dus wel houden.

P.S. Ik ben er niet aan toe gekomen om naar dat opstarten van de eerste missie te kijken, dus dat wordt morgen..

Patrick

Geplaatst: (bewerkt)

in het missie gedeelte staan ook dingen die met hoe veel geld en zo je krijgt en wat voor politie level je moet eens kijken of je kan vinden naar iets wat het missie niet meer aan krijgt want na elke missie krijg je weer een nieuwe weet je wel als dat vind wat het missies laat volgen moet je gewoon kijken hoe het daar zit en probeer voor te zorgen dat er geen missies meer komen en zoek dan die dingen

op voor die huizen of wat me ook goed lijkt dat je met een missie een huis krijgt, maar dat wil je niet zeker want er zijn niet zo veel gebouwen die je kan krijgen maar jij bouwt toch heel stad om dus je kan wel meer maken. of anders ik heb geen zin meer om wat te schrijven voeg me gewoon toe op msn **** en dan hoop ik je daar meer uitleg of tips te geven en ik d8 ook dat je in SwIFMoDs kwam dan spreken we elkaar zeker wel een x .

suc6 met je mod.

neophyte13-2

Bewerkt: door Eclipse
Geplaatst:

oooow je bedoelde dit ik d8 dat andere grote verhaal die ik ook op deze forum heb gepost over die site maar dat heb ik allang goed gemaakt maar wat ik bedoel zeg ik dan wel op msn nu ik Wat je bedoeld, ik d8 dat andere maar oke

Geplaatst:

Eclipse,

Ik heb een main.scm voor je gemaakt, die staat hier.

Daarin, zijn de missies gedisabled, is de intro-film uitgeschakeld, en zijn

alle eilanden vanaf het begin bereikbaar.

Side-missies zoals: taxi, ambulance, vigilante, pizza zitten er nog wel in.

Als je nog andere dingen wilt hebben, moet je maar even je wensen op een rijtje zetten.

Patrick

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...