Eclipse Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 wow egt cool! bedankt :lol: ik weet zo op dit moment niet te bedenken wat nog verbeterd moet worden wat ik nog niet kan. misschien later als ik (weer eens) ergens niet uitkom EDIT: Ik heb al wat ondekt (ik weet niet of je het kan verbeteren) maar je kan de malibu filmstudio e.d. nog niet kopen kan dat op de een of andere manier weggehaald worden? alvast bedankt :rolleyes: Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Ja dat kan heel makkelijk, ik had het zelfs al. Maar het probleem is dat je dan ook weer missies krijgt die je kunt doen, en dat was toch niet de bedoeling ? Natuurlijk kun je die missies ook wel weer wegkrijgen, maar ik wist nioet of je dit wilde, dus heb ik het er maar even uitgelaten. Als je wilt, kan ik die assets wel koopbaar maken.... wil je de bijbehorende missies ge-disabled hebben ?? Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2004 ja dat wel...dat zou wel het beste zijn ja...maar ik hoop niet dat het teveel werk is :rolleyes: Reageren
Na$! Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 (bewerkt) Ja dat kan heel makkelijk, ik had het zelfs al. Maar het probleem is dat je dan ook weer missies krijgt die je kunt doen, en dat was toch niet de bedoeling ?Natuurlijk kun je die missies ook wel weer wegkrijgen, maar ik wist nioet of je dit wilde, dus heb ik het er maar even uitgelaten. Als je wilt, kan ik die assets wel koopbaar maken.... wil je de bijbehorende missies ge-disabled hebben ?? patrickW als jij iets niet kan kan niemand het hier op het forum je hebt over wel een antwoordt op :o wou dat ik het ook kon <_< :rolleyes: ff een vraagje ik parkeer ook autos op plaatsen dat ik wil maar me broer van 6 zaagt dan altijd dat hij nitmeer naar de 2 de eiland kan dus heb ik ook de scm van patrick voor eclips gedown maar nu kan ik wel niet in het diaz huis kan iemand me daarmee helpe? Bewerkt: 10 november 2004 door marco vercetti Reageren
Ken-D Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Geplaatst: 10 november 2004 Aangezien die missie niet is gedaan gaan de deuren ook niet open. Ik zal even zoeken voor je. Postaldude Reageren
PatrickW Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 @marco: Als ik met die andere properties bezig ga, zal ik dat ook meenemen.... @postaldude: happy hunting Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.